Idola shida dalam HIDUP dan dalam dunia BLOGGING

by - 01:34:00

Assalamualaikum, peace upon you.

Lama betul shida nak fikir jawab soalan dari Aisya dan Nurul Aini ni, dua-dua blogger comel :) dua-dua juga tanya soalan yang sama "siapa idola shida dalam dunia bloging dan hidup" Jika HIDUP idola shida semestinya Nabi kita s.a.w dan juga kedua ibubapa shida yang membesarkan shida sehingga menjadi seperti sekarang tanpa mereka tiada lah blog biru tanpa sempadan ini :) Selama shida hidup ni banyak-banyak liku-liku kehidupan yang shida alami sehingga lah sekarang. Dulu masa shida kecil dan sekolah rendah hidup susah tau, parent nak tanggung 7 adik beradik ni. Alhamdulillah bersyukur semakin besar shida dan adik beradik lain semakin kami murah rezeki sehingga menjadi seperti sekarang. Cuma adik-adik shida tak rasa hidup susah dulu sebab dorang masih kecil. Sekarang shida jaga nasihat dorang supaya jaga orang tua kita sebaiknya selagi mereka masih ada. huhuu sedih pula rasa =="
Jika dalam dunia BLOGING idola shida adalah Maria Elena, shida pun tak tahu kenapa dia, tapi shida suka dia yang semula jadi menjadi diri dia. Gaya dia lagak dia semua shida suka lagi-lagi cara pakaian dia lagi shida bertambah suka tapi bukan lah kata bila dia adalah Idola shida nak jadi seperti dia. Tidak sama sekali shida tak suka terikut-ikut, shida suka menjadi diri sendiri. Menjadi yang lebih semula jadi tak lah orang kata "klon" cuma suka dia kerana dia seorang blogger muslimah walau pun dia sendiri otai-otai gila-gila tapi entah suka lah, tak tahu nak cerita macam mana. Jangan pelik pula eh! sebab shida bukan suka seseorang itu dengan ke'populariti' dia atau kemasyuran nama dia atau dia adalah selebriti blogger atau dia seorang blogger yang berjaya semua tu tidak kekal kalau nak ikutkan seperti itu semua blogger boleh menjadi idola shida sebab setiap blogger ada bakat atau kelebihan masing-masing bagi shida lebih kepada character dia :) dia dah pregnant so shida doakan kebahagian dorang amin :)
tempek gambar mereka so sweet ^_^


You May Also Like

22 comments

  1. hehe tak lama nanti, kak shida akan bakal jd otai mcm kak maria tu hehe :D

    ReplyDelete
  2. Wahhh baru tahu kak maria dah pregnant! Hehe.

    ReplyDelete
  3. saya pun suka ngan maria elena ni. pernah jumpa dia sekali, friendly gila. :)

    ReplyDelete
  4. sy pun suka maghia,wanita yang bersahaja bila berbicara,dan senantiasa percakapannya ada ilmu yang dikongsi pada rakan blogger lain.
    teruskan usaha shida ye...

    ReplyDelete
  5. BESH TGOK PSANGAN NI . GILER2 JE . HEHE

    ReplyDelete
  6. ooo maria elena idola shida rupanya...hrmmm.... sweet!!

    ReplyDelete
  7. MASING2 ADA IDOLA SENDIRI KAN..MACAM KAK BUI IDOLA DLM BLOG ADALAH FATIN LIYANA..SUKA SANGAT DENGAR CELOTEH DIA..DAHLAH CANTIK BIJAK PULAK TU..SOMI MARIA TU ABANG KPD FATIN KAN..

    ReplyDelete
  8. Owh, Shida menjadikan Maria Elena sebagai Idola.. Comel, comel =)
    Shida merupakan seorang blogger yg aima sanjung! Sebab U r good, Shida

    ReplyDelete
  9. lama lama aka jadi fofular macam kak maria lah nanti. hihi mana tau

    ReplyDelete
  10. hmm... shida suka blog dia ea? sy pn nk cri gk la idola blog.hehe

    ReplyDelete
  11. sweet kak maria ni.. dia happy go lucky kan..baru tahu dia pregnant..tahniah!

    ReplyDelete
  12. oooo baru tahu idola Shida....

    ReplyDelete
  13. maria elena..kalau eca marya hanna tu..yg comel tu..mmg comel..padahal seumur je.hehehe

    ReplyDelete
  14. maria alena tu mmg cantikkan.. :)

    ReplyDelete
  15. masa kenal2 dunia bloging dulu, zaza rajin tgk blog maria elena..best kan..dia sempoi =)

    ReplyDelete
  16. Terbaik lah. :)
    Kak Shida pun tak lama laa tu kann. Hehe, Nis doakan yang terbaik utk akak. In shaa Allah.

    ReplyDelete
  17. ooo maria rupanya idola shida..hihi..

    ReplyDelete
  18. soklan random je tu sebenarnya. hahaha!

    ok dah tau dah. hehe

    ReplyDelete
  19. pregnant dh kan..ayut pon suke dia..slumber abis...hihihi ^^ tp suke dia jgk sbb dia bdk engineering..salute gan dia ^^

    ReplyDelete
  20. saya suka jugak dengan kak maria alena ni :)

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.