Cpuv atau BE ke 52 dari Nuffnang | Ford MCA Launch (JUL)

by - 00:00:00

Assalamualaikum, peace upon you.

Alhamdulillah 9 July 2013 CPUV iaitu iklan kekal dambaan blogger menempek lagi di blog shida, memang happy bila dapat banyak sangat-sangat CPUV tapi sayang sangat! CPUV yang earn dia tak berapa masyukk tapi alhamdulillah lah boleh lepas RM7 8 ringgit tu kira not bad lah! cuma shida hairan dan shida rasa mungkin Nuffnang dalam pembaikpulih sistem selalu sangat earn shida lari dari yang asal, shida pun confius bila hantar tiket lain yang dorang reply. CPUV pun sama shida tanya tentang CPUV ni langsung earn tak gerak tapi dia kata CPUV tu dah tamat tapi masih 'on going' bukan credited tu yang shida hairan, tak kisahlah Nuffnang macam mana pun sebab dia tetap bagi Cpuv banyak menambah lagi total yang ada cuma jangan dia cut total shida sudah kan hehee :) Ford MCA Launch (JUL) cpuv yang ke 52 setakat ini. Terima Kasih Nuffnang!

 

You May Also Like

11 comments

  1. tahniah kak shida..

    kak shida, sy pulak earning masih lagi 0.00.. ada yg lebih sebulan pun masih lagi tak berganjak.. dah hantar tiket, nuffnang cakap kena tunggu CPUV tu tamat baru dia akan creditkan earning dlm acc kita.. ada certain CPUV je.. yg lain okay je... tu yg pelik tu.. knape eh?

    ReplyDelete
  2. tu pon dah cukup shida.. tahniah yer..

    ReplyDelete
  3. masyuk! zuan nye blog baru xde dapat lagi..huhu

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah..rezeki..Tahniah & keep on blogging...^^

    ReplyDelete
  5. tahniah shida..jeles lagi sekali..hehe

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.