Menjana Pendapatan dengan NMGNETWORK | Creative Greate Service

by - 01:05:00

Assalamualaikum, peace upon you.

Apa itu NMGNETWORK? NEXT MILLIONAIRE GROUP NETWORK, NMGNetwork adalah platfrom penyampaian maklumat secara talian yang dikendalikan oleh Creative Greate Service, Idea ini diwujudkan untuk berkongsi Keuntungan semasa ahli, kami mempunyai team pengurusan yang profesional dan berpengalaman didalam bidang perniagaan secara online dan offline serta tradisional marketing, dengan reputasi pencapaian kami yang semakin berkembang dan memberansangkan kami ingin membuka peluang bersama-sama rakyat malaysia untuk mencipta pendapatan bsama kami. Creative Greate Service sebuah syarikat perkhidmatan bukan syarikat jual barang-barang. Sebuah syarikat perunding iklan internet yg menyediakan tapak-tapak iklan untuk dijual & sebagainya. Jangan risau NMG juga ada GROUP dekat facebook dimana ahli-ahli baru (ahli VIP sahaja) akan ditambah didalam GROUP dan mereka akan diberi training, tips dan juga teknik-teknik bagaimana nak menjana pendapatan dengan lebih lumayan serta berjaya dalam NMGNetwork ini. Ada 3 Pakej yang ditawarkan Pihak NMG untuk membuat simpanan dan mendapat pulangan, Pulangan berbeza mengikut Pakej.

PAKEJ 1 : RM40, PULANGAN RM146
PAKEJ 2 : RM80, PULANGAN RM292
PAKEJ 3 : RM120, PULANGAN RM438
Hari ini dah 11 hari shida bersama NMGNetwork dan keuntungan yang shida dapat dari NMG setakat ini adalah RM180 (bonus tajaan) RM2 (bonus unilevel), Apa itu Bonus Tajaan? ok Bonus Tajaan dimana kita mencari ahli baru yang berdaftar atas link kita, setelah join NMGNETWORK dan menjadi Ahli VIP (berbayar) kita akan diberi Akaun NMG dan juga LINK atas nama kita untuk promosi. Setiap ahli baru yang berdaftar dibawah LINK kita, kita akan dapat 50% keuntungan dari Pakej yang diambil oleh ahli yang ingin berdaftar. Serendah RM40 pakej yang disediakan (bagi shida cukup murah). Selain Bonus Tajaan, kita berpeluang mendapat Bonus-bonus lain :) Actually shida membuka peluang kepada sesiapa yang berminat dan serius nak menjana pendapatan online, so far setakat sini dulu shida cerita dekat korang, jika ada sebarang pertanyaan boleh add facebook shida atau email shida : admin@duniashida.com

ini adalah bukti dimana shida memang JOIN NMGNETWORK dan sudah pun mendapat hasil dari NMG sejak hari ke4 shida join :) lepas ni shida update lagi tentang NMG ok :)


You May Also Like

11 comments

  1. memang nampak macam berbaloi..tp skrg nie tengah ada projek lain...nak buat satu2 dulu...good luck dik...

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum shida. alhamdullilah. murah rezeki awak. semoga lebih ramai yang join under shida. hehehe :)

    ReplyDelete
  3. tahniah shida... insyaallah nak join nanti tp xtau bila ;)

    ReplyDelete
  4. Jemput join segmen saya.

    http://penat-menaip.blogspot.com/2013/09/segmen-follow-me-by-salamah-ishak.html

    ReplyDelete
  5. mcm nak join,,tapi tak tipu ke benda ni..entah2 scam..nanti dia tutup..hari tu ada join jgk bisnes network dlm internet mcm ni..bayar seratus lebih last2 lpas 3 bulan website tu takleh masuk dh..tutup.rugi je duit aku.

    ReplyDelete
  6. Assalammualaikum..dunia shida,

    wahh.. projek baru, utk tambah pendapatan secara online.. moga shida sukses dan berjaya dalam apa jua bidang yg diceburi.

    mselim3

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.