2 CPUV Campaign dari Nuffnang sesi Oktober | Chipsmore (Oct) dan SONY NEX 5-T

by - 12:27:00

Assalamualaikum, peace upon you

Alhamdulillah 2 BE/CPUV dari Nuffnang hari ini untuk bulan oktober muncul dalam blog shida, cpuv ke 65 dan 66 syukur :) Cpuv dari iklan Chipsmore (Oct) dan SONY NEX 5-T. Thanks kepada Nuffnang memberi rezeki lagi untuk bulan ni dan akhir bulan oktober juga tak nak cakap banyak shida nak cashout itu saja, cpuv yang lain tak nak credit tu tinggal untuk next year saja. Tahun ni cashout Nuffnang paling sikit dan paling lambat. Biasa dapat cashout 2 kali setahun kali ni disebab terlalu sibuk setahun sekali haihh!! jadi lah dari tak dapat cashout kan. Rezeki jangan ditolak katanya :) Kawan-kawan yang aktif mesti seronok kan Nuffnang masyuk tiap hari, andai boleh seperti dulu kan seronok huhuhu :')


You May Also Like

17 comments

  1. wah...bestnya shida...akak just dapat 1 jerk..harap nanti dapat lagi...tahniah dik

    ReplyDelete
  2. ramai jugak yang dapat 2 CPUV ni kan...ezad pun dapat jugak...hee...ezad pun setakat ni cuma setahun sekali je cashout..saje nak kumpul banyak2 dulu baru cashout...hee

    ReplyDelete
  3. tahniah.. bnyk nya yang on going.. seronok tengok.. :)

    ReplyDelete
  4. wah.. tahniah shida.. bnyak nye... hehe saya klik2 tabung awk ye.. :)

    ReplyDelete
  5. Banyaknya BE tengah running...akak ada satu je selepas satu lagi dah credited semalam.

    ReplyDelete
  6. jijah pon dapat dua2 ni... tahniah shida

    ReplyDelete
  7. tahniah Shida....banyak yea masuk iklan nuffnang.......

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.