Alhamdulillah Rezeki Bulan Oktober

by - 16:51:00

Assalamualaikum, peace upon you.

Bersyukur sebab segala yang berjalan bulan oktober dapat dilaksanakan dengan sempurna dan rezeki yang shida target pun dapat dicapai alhamdulillah shida bersyukur :) sejak kebelakangan ni shida tak berapa bertuah dalam mana-mana segmen, giveaway mahupun contest yang shida join tapi bulan oktober memang lah bulan rezeki shida :) Menang 3 GA berturut-turut dan tengah tunggu juga beberapa result dari GA yang belum diumumkan lagi. Hope adalah rezeki bulan ni :) Nanti hadiah mereka dah sampai shida review nanti. Oh ya bulan ni juga memang ada satu list pendapatan bloging shida Alhamdulillah semua dah clear dan dah cashout. Lega hope tak ada masalah cheque sampai ke rumah nanti :)
  • NMG (done)
  • Exabytes (done)
  • Advertorial Contest (done)
  • Churp-chrup (done)
  • Nuffnang (done)
Reddelima Giveaway Part 1 akan tamat dalam beberapa jam lagi, jadi bagi yang belum join boleh join dan akan tamat tepat jam 12:00 am segala penyertaan pada jam 12:01 tidak akan dilayan dan diterima. Terima kasih juga kepada semua yang sudi join dan memeriahkan lagi Reddelima Giveaway Part 1 ini dan tunggu esok untuk Part 2 hadiah extra awesome korang!!! :)

You May Also Like

18 comments

  1. alhamdulillah..rezeki tu dik...moga lepas nie diperluaskan lagi rezeki berblogging kan..

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah rezeki tu shida.... akak tumpang happy untuk shida...

    ReplyDelete
  3. tahniah kak shida,, murah selalu rezeki kak shida :)

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah.. Tahniah kak, murah rezeki ;)

    ReplyDelete
  5. moga murah lagi rezeki shida.. Amin..

    ReplyDelete
  6. macam mana nak cashout EXABYTE??
    saya dah ada RM50 dalam akaun tp x tahu mcm mana nak cashout...

    ReplyDelete
  7. tahniah shida. usaha tangga kejayaan :)

    ReplyDelete
  8. alhamdulilah...tahniahh..murah rezeki shida. :)

    ReplyDelete
  9. tahniah Shida....banyak rezeki yang masuk yea...

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.