Design dan Print Poster Produk Shaklee

by - 02:08:00

Assalammualaikum, peace upon you.

Ok ini adalah pekerjaan part time shida selain seorang pekerja dan blogger shida juga seorang designer ala-ala heheee.. dan juga membuat servis printing juga. Ini antara hasil shida yang asyik sibuk sejak kebelakangan ni :) banyak betul job dengan shaklee ni :) Alhamdulillah siap beberapa poster yang ditempah khas dari 2 orang pengedar khas shaklee Zzela dan Nini, aktif mereka ni dengan biznes shaklee. Poster ni dorang minta shida design dan print untuk tampal dekat beberapa tempat di UPM dan Pintu Bilik mereka :) Poster juga salah satu promosi dalam urusan perniagaan memang betul lah cara dorang buat promosi selain facebook dan blog :) so kalau ada diantara kawan-kawan shida yang jual produk shaklee atau apa saja jenis produk kalau nak bantuan dalam bidang promosi mehh kita buat poster tampal-tampal sekitar taman, rumah, kampung, dewan, bangunan terdekat korang hehee :)


You May Also Like

9 comments

  1. nak upah shida jd backup designer apit. gaji kita bncg nnti. hoho.

    ReplyDelete
  2. shida memang tidak dinafikan berbakat dalam bidang design ^^

    ReplyDelete
  3. Salam.Hai Cik Shida, saya juga merupakan pengedar Shaklee dari Ampang, Kuala Lumpur dan berminat mendapatkan khidmat Cik Shida bagi mereka design poster saiz A4 dan A3 dan pamphlet Shaklee. Proses printing akan saya lakukan sendiri.Boleh saya dapatkan quotation daripada anda? Berikut adalah alamat emel saya - syahirshaklee@gmail.com

    Terima kasih banyak2 ye!

    Ahmad Syahir
    Emel: syahirshaklee@gmail.com
    Website: syahirshaklee.com
    Blog: syahirdisini.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. hebat cik shida sekarang ni... byk buat keje dlm satu masa. pandai bahagi masa dan pandai jana $$, BAGUS LAA.... :)

    ReplyDelete
  5. cantik design pamplet..moga biz shida terus maju :)

    ReplyDelete
  6. moga biz shida success! shida mmg berbakat...

    ReplyDelete
  7. Bestnya..cantikk..ita SID 951007..Minatlah..nak order ble?whatsapp ita 0139741644.nornasweet.wordpress.com

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.