PRE ORDER! T-Shirt untuk Bloggers! PM FOR ORDER!

by - 11:22:00

Assalamualaikum, peace upon you.

ini adalah entri copy paste jadi penggunaan AKU digunakan sebab shida tak edit entri ni sekian :)

Okay kali nie aku nak PRE-ORDER untuk T-shirt blogger yang orang tunggu-tunggu selama nie. Khas untuk blogger-blogger saja okay. Hampa ada yang dah pernah beli baju blogger sebelum nie? Apakata try pula pakai tshirt blogger yang diberi nafas baru nie. Yang paling best, boleh letak URL sendiri kat baju. So memang baju tu, hampa sorang ja lah yang ada dengan URL blog sendiri kan. Takkan nak pakai tshirt blogger yang ada link URL orang lain. Nak promote link orang lain plak padahal kita yang bayar dan pakai. :-)
So dengan adanya link kita sendiri kat baju, sedikit sebanyak dapatlah bagi orang kenal blog kita dan tahu yang kita nie sebagai blogger. Takda la orang pandang, alahai blogger ja pon. Hello blogger banyak yang dah berjaya okay. Penulisan blogger sekarang dapat perhatian taw. Takmau cakap banyak, meh aku explain baju jenis apa dan material yang digunakan. 
Embossed Silscreen nie aku akan print pada tulisan BLOGGER tu bewarna oren. So tulisan blogger akan seakan timbul taw. Kita mesti nak mentioned blogger kan, so aku guna keunikan macam nie supaya nampak menarik baju tu. Memang mahal sikit embossed printing tapi serius berbaloi bila aku p tengok kat kedai. LAWA!. Tak sabar nak pakai lak rasa. Jom tengok di belakang plak untuk URL. 
TAK SUKA LENGAN PENDEK? LENGAN PANJANG PON ADAAA!!!
Aku paham keadaan perempuan yang kena tutup aurat. Okay sebelum hampa nak tanya, aku terus bgtaw lah yang ada jugak lengan panjang (long sleeve). So yang mana muslimah boleh la pakai lengan panjang dan link URL boleh jugak nak letak di depan di bawah perkataan BLOGGER tu sebab letak belakang xnmpak sebab tutup ngan tudung kan. 
BAJU yang digunakan adalah 100% Cotton dan size yang ada setakat sekarang nie ialah XS - XXL. Yang pompuan size kecik pada S tu, pakai S ja, biarlah longgar sikit kan, tutup kemaluan anda :-) S pon dah kecik dah tu. Cantik dah :-) Ukuran untuk baju seperti di bawah. 
Mesti akan tanya ukuran baju untuk long sleeve lak kan. Sama ja cuma korang labuhkan lengan ja lah. Aku taw orang malaysia suka bertanya. :-) Harga untuk baju plak ialah : 
LENGAN PENDEK = RM38 SEHELAI
LENGAN PANJANG = RM45 SEHELAI
*harga ni dah fixed dan dah termasuk kos pos ok!

Hihihihi. Aku rasa itu ja kot yang boleh aku nak explain pasal baju nie. Kat bawah ni soalan-soalan lazim yang korang akan tanya, aku jawab siap2 lah.
SOALAN-SOALAN LAZIM
1. Ada BAJU warna lain tak selain daripada warna hitam?
Jawapan : Ada warna merah gelap dan biru gelap sahaja. Kenapa warna cerah takda? Sebab apabila request atas warna baju yang cerah, kena guna ink bewarna hitam, itu akan menaikkan lagi kos ink untuk baju padahal untuk ini hanya menggunakan ink warna putih dan oren. :-)
2.  Tak boleh kurang lagi ke HARGA tu?
Harga rasanya dah okay kot sebab URL sendiri, pastu embossed silkscreen (tulisan timbul). Kalau nak harga kurang lagi, boleh beli 3 helai ke atas. Pakat lah ngan kawan-kawan lain untuk beli jugak, Insyaallah aku bagi diskaun lah. 
3. Sampai bila nak open pre order nie ye?
OK aku akan bukak order sampai 14hb sahaja. Selepas tu, akan tutup order dan pada 16hb akan dicetak baju blogger masing2 mengikut URL yang telah diberikan. 
4. Kalau nak FREE boleh tak? Soalan FEMES!*
Tak boleh sebab kos nak buat ni bukan guna duit hasil sumber bumi yang ada di malaysia seperti bijih besi, getah, minyak, cukai2 dan sebagainya. So nak taknak, kena gak bayar. Hihihi. :-)

5. Tshirt labuh muslimah labuh ke punggung ada tak?
Boleh nak buat tapi kos baju muslimah kosong sahaja belum print dah cecah RM30+ keatas mcm tu. Kalau 3 orang sahaja order, berapa nak jual, kos printing lagi, URL lagi kan, so pakai tshirt yang majoriti boleh pakai :-)

berminat boleh PM shida di fanpage facebook atau email : admin@duniashida.com thanks :) ingat ya Pre Order ini sehingga 14 oktober 2013 sahaja. Bagi yang serius berminat nak beli baju ini boleh sertakan kepada shida Nama+Alamat+No.tel+Url Blog+Size Baju+Bukti pembayaran kepada shida THANKS :)


You May Also Like

21 comments

  1. Ohsem...wan dah order dari bro hafiz. Terbaik.

    ReplyDelete
  2. nak oder tapi minggu ni byk tol oder brg..en asben dah jeling2 pasal guna acc dia.hak hak

    ReplyDelete
  3. shida........lame xlepak sni... hehehehe

    ReplyDelete
  4. wah menarik ni shida, thanks for sharing... semoga mendapat sambutan yang hangat...

    ReplyDelete
  5. wah cantik dan smart la tshirt ni :)

    ReplyDelete
  6. cantik nie...lgpun bru ade satu je baju blogger..insyallah nanti nak order..

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum shida. nice gila! rasa cam nak beli. tapi tulahhh, leceh skrg nak tunggu parcel sampai. sebab kerja kat kawasan pendalaman ni. posmen susah nak masuk :(

    ReplyDelete
  8. shidahhh...
    mau order selaii :p

    ReplyDelete
  9. memang menarik nie Shida.....

    ReplyDelete
  10. TERASA NAK ORDER LA PULAK..HIHIHI

    ReplyDelete
  11. smart ah...
    tringin lak nak ada 1.

    ReplyDelete
  12. wahh.. cantikkkk teman suka yg lengan panjang tu..

    ReplyDelete
  13. woaah, nice. sambil2 bole promote blog. kihkih

    ReplyDelete
  14. smartnya tshirt ni! tapi url blog jijah panjang sgt..kalau pakai domain mst best! hehe

    ReplyDelete
  15. jemput akak shida

    http://sayasyiera.blogspot.com/2013/10/twenty-days-ga-by-syiera-firdaus.html

    ReplyDelete
  16. blh tahan ohsem baju yer...nnt pasni corak lbh upgrade shida :))

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.