Shida akan anjurkan satu GIVEAWAY dengan hadiah yang sangat AWESOME!

by - 01:55:00

Assalamualaikum , peace upon you.

Seperti yang semua sedia maklum ya, shida dengan kerjasama www.reddelima.com akan menganjurkan satu BIG GIVEAWAY dengan hadiah yang cukup lumayan!! memang rugi siapa yang tak join GA ini. Shida akan Launch GA ini pada Hari Raya Aidiladha dalam sebelah pagi jam belum shida tentukan lagi. GA ini akan dijalankan selama sebulan. Hadiah sepenuhnya ditaja oleh reddelima tersangat lah banyak dan Hadiah Utama Untuk GA ini adalah Percutian 3hari 2 malam di Pulau (sarawak).. akan shida umumkan pada Sebelah malam dimana shida akan update hadiah-hadiah melebihi 30 hadiah ditawarkan pada semua peserta termasuk percutian tersebut. So shida galakkan kepada yang baru berkahwin atau keluarga yang belum lagi merancang untuk honeymoon atau bercuti bersama keluarga boleh join dan mengambil bahagian dalam GA ini. Mana tau ada rezeki dapat bercuti kan, cuti sekolah juga bakal tiba :)

Jadi nantikan GA ini dan syarat-syarat amat mudah cuma ada 2 category dimana category pertama pilihan pemenang shida yang akan pilih. Category kedua pula ada syarat dimana korang perlu menjadi affliate reddelima senang dan mudah tak perlu bayar apa-apa sebab menjadi affliate ni macam Nuffnang juga bila ada yang klik iklan akan dapat earn, cuma korang perlu daftar dan letak banner affliate reddelima dan dari situ korang secara automatik akan dikira memilih category 2 iaitu hadiah utamanya adalah sebuah percutian di Sarawak. Nantikan shida akan update hadiah-hadiahnya malam ini ok. Apa yang shida nak mention dalam GA ini terdapat 2 category korang boleh pilih nak category yang mana satu. Kalau kata nak cuba nasib dalam percutian nanti boleh pilih category 2 dengan mendaftar sebagai Affliate reddelima. Kalau rasa nak join saja boleh pilih category pertama. Tapi bagi shida join dua-dua lagi bagus korang. Sekiranya nanti ada yang tak faham boleh PM shida ok :) Category pertama shida pilih pememenang dan category kedua pihak reddelima yang akan pilih pemenang. Hadiah awesome korang jangan lupa join ya support shida dan reddelima!!

banyak hadiah menanti korang!! jangan lupa join!! 15.10.2013


You May Also Like

13 comments

  1. hadiah ohsem sgttt..

    slmt hari raya aidiladha..

    ReplyDelete
  2. lor...esok ker...fuh..nasib baik la tamatnya lambat lagi..kalau esok..confirm tak dapat nak join sbb balik kampung

    ReplyDelete
  3. wahhh..menarikk nie..siap dpt pakej percutian ag..hehe..InsyaAllah kalau sempat nnt Yana join GA nie..n support shida n reddelima skli :)
    smga mndpt smbutan :)

    ReplyDelete
  4. orait..fiza akan join after raya okay..harap harap bertuah dapat percutian itu..aminn

    ReplyDelete
  5. ni giler2 gempak nie . taks sabar tunggu . hehe

    ReplyDelete
  6. Jom Join "Duo Giveaway By Iman & FD, Ada Banyak Hadiah Untuk Dimenangi :
    Button Badge Blogger x3 By FD
    Hadiah Misteri x1 By FD
    Rumpai Laut Gred AAA x1 By Iman
    Bookmark x2 By Huda
    Handmade Keychain x1 By Lolly Shoppe
    Brooch x2 By Eymasu
    Keychain x2 By Eymasu
    Shiseido Black Mask x2 By Arifah Lee
    Voucher RM5 Barangan K-pop x2 By Arina Azman
    Gelang Tangan x1 By Syafqa
    Tudung Bawal x2 By Nieda
    Tudung x1 By Syifaul :
    http://komikfeeqry.blogspot.com/2013/10/duo-giveaway-by-iman-fd_14.html

    ReplyDelete
  7. menariknya... InsyaAllah nak jugak join. hehe.

    ReplyDelete
  8. mmg ohsem pon hadiah ye td tgk..moga2x la ad luck..heee

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.