Tips Nak Jadi Top Refferal Giveaway, Contest atau Segmen

by - 02:44:00

Assalamualaikum, peace upon you.

nak join klik banner k :) 1 weeks left :)

Ramai juga yang PM shida tanya bagaimana nak dapatkan Top Referral ni :) bagi shida mudah saja. Pertama korang kena bekerja keras sikit lah sebab nak jadi Top Referral ni banyak kerja perlu buat. Kerja macam mana? sebab setengah peserta dia join dan mengharapkan lucky draw dan ada juga nak menjadi Top Referral sebab biasanya Top Referral ni hadiah paling Awesome sebab dia berusaha untuk menjadi Top referral. Apa korang perlu buat untuk mendapatkan tempat dalam Top Refferal ni adalah dengan membuat promosi url entri ga korang tu. Bukan entri ga penganjur tetapi entri ga korang tu sebabnya bila ramai yang klik link entri ga dari blog korang maka dalam stats atau mana-mana servis referring urls mesti naik link entri korang, so lagi banyak yang klik lagi lama korang menapak dalam Top Referral tu. Mudah kan?? selain tu boleh resize banner ga ni dan letak dekat mana-mana bagi sesiapa nampak bila masuk blogkorang dan klik! asalkan dari link ga korang bukan shida ok so kalau korang rasa nak pilih sendiri hadiah free ni dari web penaja korang boleh ambil peluang untuk menjadi Top Referral untuk blog shida ni :) so good luck semua :) shida share juga kat korang blog yang tersenarai lengkap Top Referral setakat ini :) kalau rasa nak duduk dalam TOP 5 silakan buat promosi korang ok :)

hari ahad tak update bertungkus-lumus shida cari info macam mana nak dapat reffering urls selain stast dari blogger ni. Now dah jumpa guna Google Analytic lagi mudah sekali keluar semua so tak boleh nak kata tipu-tipu kan hehee :) nanti shida buat tutorial :)


You May Also Like

11 comments

  1. Nice sharing,
    Tak sabar nak tunggu tutor untuk dapatkan referring url tu, nak tau jugak cmna caranya :)

    ReplyDelete
  2. ooo baru tahu... nak promote habis2 la..hee :p

    ReplyDelete
  3. wah..agak susah nak jadik top referrer ni..tapi kalau nak,kena usaha la kan :)

    ReplyDelete
  4. Satu perkongsian yang menarik

    ReplyDelete
  5. yg pasti kena rajin dan ad byk masa...hihihi

    ReplyDelete
  6. terima kasih share sis :)

    hi awak ;)
    jemput join ya.
    iPhone 5S Giveaway

    ReplyDelete
  7. Tq Shida bagi tips. Kena promosi URL sendiri rupanya.

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.