Top Referral Terkini Reddelima Giveaway Part 1 by Dunia sebenar Shida

by - 11:08:00

Assalammualaikum, peace upon you.

Tahniah kepada Blogger crewfathi.com dari awal hingga sekarang tak pernah berubah kedudukan masih ditempat pertama :) dan kedudukan selain itu berubah-ubah dari masa kesemasa dan hari ini genaplah 10 hari Giveaway ini berlangsung masih tinggal 6 hari saja lagi untuk tamat Part 1 dan akan berlangsung pula Part 2 seperti yang kami rancangkan. Jadi bagi yang belum lagi join dialau-alukan untuk join kerana 30 hadiah istimewa menanti anda!! 25 hadiah akan shida pilih melalui random dan 5 lagi untuk Top 5 Referral hadiahnya juga sememangnya AWESOME!!
18 yang tersenarai ini kemungkinan besar akan berubah-ubah kedudukan dari masa ke semasa, masih ada lagi 6 hari lagi untuk kekalkan kedudukan korang. Seramai 5 Top Referral sahaja yang shida cari :) Terima kasih kepada semua yang sudi memeriahkan GA ini :) Final result Top Referral pada 29hb nanti!



You May Also Like

15 comments

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.