Cheque dari Nuffnang dan Churp-churp dah sampai dengan selamat

by - 00:00:00

Assalamualaikum wbt, peace upon you.

Sebenarnya masa hujung bulan november hari tu shida dah dapat payment advice dari HSBC Bank ni, dapat dua payment dari HSBC sebab satu dari Nuffnang dan satu lagi dari Churp-churp. Cheque ke5 dari Nuffnang dan cheque pertama dari Churp-churp Jumlah tak banyak pun tapi alhamdulillah campur kedua-dua nilai ni dapatlah half gaji shida ni. Syukur sangat-sangat bertambah lah lagi saham dalam acc bank shida. Biasa pendapatan bloging shida asing dengan gaji sendiri.
Sebenarnya dapat cheque ni dalam shida tengah sibuk-sibuk urusan hal family. So macam kelam kabut ada pleuang shida terus bank in tak sempat nak snap pun macam tak fikir nak snap biasa snap dulu. Sekarang tinggal slip saja untuk shida masukkan dalam blog ni sebagai kenangan shida berbloging. Siapa kata berblog ni buang masa?? kena dengan gayanya boleh buat pendapatan bulanan tau :) Biasanya pendapatan bloging shida asingkan dengan gaji. Shida simpan dalam acc maybank untuk duit bloging. Gaji shida guna cimb dan shida dah buka accc baru RHB  tapi ni urusan loan ASB shida tapi dah setting siap online banking rhb ni. So senang lah sikit semua ada online banking tak perlu bersusah payah nak pergi bank kan. So kalau korang ada niat berblog sambil menjana pendapatan teruskan janji pastikan dengan cara halal ok :)



You May Also Like

17 comments

  1. murah rezeki shida....
    tahniah...!

    ReplyDelete
  2. tahniah kak shida :)
    moga kak shida dan kami semua di murahkan rezeki ;)
    Amin..

    ReplyDelete
  3. Assalammualaikum..kak shida,

    moga sukses selalu dan dimurahkan rezeki yer...

    mselim3

    ReplyDelete
  4. tahniah kak shida, kinah pun tgah tunggu check dri nuffnang ni :)

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah marbeles shida! semoga rezeki terus melimpah ruah (^_^)

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah..rezeki dari ALLAH..tahniah ^^

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah. murah rezki kak shida dlm bloggging ni.

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah...rezeki masuk lagi.....!

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah. Murah rezeki akak. =)

    ZH Blogger

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah sampai dengan selamat..lepas ni boleh beli apa yang patut :)

    ReplyDelete
  11. ALHAMDULILLAH..SENTIASA MURAH REZEKI..NAD BARU NAK UP NUFFNAG NAD

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.