Ephyra Serlahkan Kejelitaan Sebenar Anda | www.oceanlife2u.com

by - 00:17:00

Assalamualaikum, peace upon you.

Alhamdulillah barang atau hadiah yang ditunggu-tunggu telah pun sampai ke tangan shida dengan selamat. Masih ingat ke entri kemenangan shida dalam Giveaway Ephyra Serlahkan Kejelitaan Sebenar Anda Oleh Blogger Mialiana ingat kan?? so hadiahnya telah shida terima 2 hari lepas tapi agak sibuk semalam tak sempat nak update. So hari shida dah mula galas tanggungjawab untuk membuktikan kebenaran dari Produk Ephyra ni. Hari ni setiap malam shida akan minum satu sachet sehingga 30 hari dan kita tengok perubahan yang dibawa dalam minuman kesihatan dari ephyra ni. Cash RM50 juga telah pun selamat dalam Acc Bloging shida alhamdulillah :) sebelum minum kena snap dulu kulit sebelum dan after. Nak tahu perubahan dia?? kena lah tunggu selepas 30 hari ok :) 
Harapan shida mesti lah nak kelihatan jelita macam owner oceanlife tu cantik kot kulit dia flawless, putih dan gebu gitu. Tengok MEMEY je kan hehee. Tak sabar nak tengok wajah shida yang sedikit bermasalah dengan jerawat dan kulit berminyak ni menjadi seperti yang diinginkan tu. Banyak dah produk shida guna semua tak berapa sesuai dengan kulit shida. Hope ephyra boleh selesaikan masalah shida ni. Kalau berkesan lepas ni menang ke tak shida nak beli untuk set/kotak kedua nak minum terus sampai bila-bila Inshaa Allah :) kepada kawan-kawan yang lain good luck ok :) thanks again Kak Mia (:


You May Also Like

11 comments

  1. waa... makin berseri2 la kak shida lepas ni hehe ;)

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah sampai dengan selamat..congrats again..tak sabar nak tunggu 30 hari kan :)

    ReplyDelete
  3. Tahniah shida..good luck tau

    ReplyDelete
  4. tahniah shida... akak dulu pun xsabar nak guna.. excited kan.. hihii

    ReplyDelete
  5. bestnya dapat free... untung2.. t nampak keberkesanannya kan...

    ReplyDelete
  6. bestnya...tak sabar nak tggu reveiw shida.. :)

    ReplyDelete
  7. RAMAI YANG KATA OK..HUNTUNGLA..NAD NAK BELI MAHAL

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.