Alhamdulillah 5k sudah follower www.duniashida.com

by - 00:25:00

Assalamualaikum, peace upon you.

Pejam celik pejam celik 5k sudah follower shida ni, cepat-cepat print screen dan terima kasih kepada follower ke 5ribu shida iaitu Blogger iLyA_izZaTy sebab dalam dia join Pre 5k Giveaway shida yang telah pun tamat tadi dengan bertuahnya dapatlah jadi follower 5k shida. Biasa macam tahun-tahun sebelum ni pun shida memang ada review blogger-blogger pilihan berdasarkan no follower yang unik seperti 5k ni :) by the way tahniah ya and good luck moga bertuah dalam Pre 5k Giveaway Dunia sebenar shida Dianjurkan oleh Nur Alja. Pengumuman pemenang akan dibuat pada hari SABTU, ingat ya SABTU jangan lupa 15 pemenang yang awesome dan pantas dicari. Thanks semua thanks juga kepada Blogger Alja a.k.a CC page Dunia sebenar Shida yang menjayakan GA ni hanya dengan 5 hari sahaja dan target telah pun dicapai Alhamdulillah :)


You May Also Like

17 comments

  1. tahniah kak.. maju setapak lg dalam dunia blogging.. :)

    ReplyDelete
  2. tahniah Shida...da 5k followers tu...:D

    P.S - cantik no. bilangan entri blog Shida sekarang ni...1313 (^^,)

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum shida. alhamdullilah. taniah ye. dah 5k tu.. ruginya sheila tak sempat nak join awak punya giveaway... huwaaa

    ReplyDelete
  4. tahniah shida..
    saye ni 1k pon xdpt lg.. hihi

    ReplyDelete
  5. tahniah shida.. retiss dah ni..

    ReplyDelete
  6. waaa tahniah kak shida. xrugi usaha usaha kak shida bina blog nih. hihihi

    ReplyDelete
  7. tahniah shida. lepas ni 6k pulak. hehe.

    ReplyDelete
  8. Pre 5k giveaway..eh jap..mane tu?ap pon tahniah shida..byk dh tu.ayut xbganjak pon..hahaha

    ReplyDelete
  9. Nak tengok senarai pemenang kat mane ye

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.