Bagaimana Ephyra membantu shida dalam tempoh 30 hari menggunakannya | Ephyra Serlahkan Kejelitaan Sebenar Anda

by - 20:45:00

Assalamualaikum, peace upon you.

Ephyra Serlahkan Kejelitaan Sebenar Anda, selesai sudah tempoh yang diberikan dalam Fasa Kedua dalam Giveaway Ephyra Serlahkan Kejelitaan Sebenar Anda di blog Blogger Mialiana kalau ada yang lupa pengumuman pemenang telah pun dibuat dalam entri ini klik sini. Ok dalam tempoh yang diberikan memang shida cukup mencabar menghabiskan Produk Ephyra yang sememangnya menjadi bulan ramai sekarang ni lagi-lagi dikalangan blogger. Dah ramai blogger yang mencuba sendiri Produk Ephyra dan masing-masing dah dapat apa yang diimpikan dengan Ephyra! Sebelum shida melanjutkan lagi entri ni shida nak share dulu kebaikan Produk Ephyra yang disukai ramai ni.

kebaikan kelebihan Ephyra untuk kita :
  • Membantu menjadikan kulit kita lebih anjal, halus dan cerah berseri.
  • Merangsang penghasilan kolagen yang diperlukan oleh tubuh badan kita.
  • Membantu memulihkan wajah yang bermasalah seperti jerawat dan jeragat.
  • Membantu memulihkan masalah kulit ekzema (kegatalan dan kemerahan).
  • Mengurangkan kedutan dan garis-garis halus di wajah.
  • Menghindari kita daripada penyakit barah, tekanan darah tinggi, diabetes dan masalah kulit kerana ianya mengandungi supplemen anti oksidan Astaxanthin.
  • Menguatkan rambut dan melambatkan uban.
  • Menjadikan rambut lebih sihat, lembut dan bersinar.
  • Melancarkan sistem pencernaan dalam badan, menurunkan berat badan dan mengawal nafsu makan.
  • Mengurangkan kadar kolesterol dan menjauhkan kita daripada risiko mendapat sakit jantung.
  • Membantu seimbangkan tekanan darah.
  • Meningkatkan tenaga dan daya ingatan.
  • Meningkatkan sistem ketahanan badan.
  • Melindungi retina dan mencegah penyakit mata akibat kerosakan termasuk faktor usia.
  • Melegakan kesakitan sendi dan arthritis.
  • Melegakan kesakitan pedih ulu hati dan gastrik.

Bagaimana Ephyra membantu shida dalam tempoh 30 hari menggunakannya, cantik dan perempuan memang sinonim bila dikaitkan dua perkataan tu kan. So cantik?? cantik hanya subjektif sebab erti cantik sebenar tu sebenarnya adalah dari pelbagai segi. Korang sendiri pun tahu kan cantik luar dan dalam adalah CANTIK sebenar yang kita cari. Ok macam shida sendiri mempunya masalah kulit macam selalu shida bagitahu korang kan. Kulit muka terutama sekali! kulit shida sekarang ni semenjak meningkat umur macam kurang stabil, tona warna yang tidak sekata, dengan masalah jerawat lagi dan tompok-tompok atau bekas jerawat serta kulit berminyak. Ini memang masalah shida selepas masuk alam dewasa. Masa shida time remaja masalah ni memang tak ada. Mungkin ada beberapa perkara atau faktor yang menyebabkan terjadinya masalah-masalah macam ni. Mungkin shida kurang berkolagen atau minum apa-apa produk untuk kulit atau beri vitamin yang secukupnya.

Masa shida terima Produk Ephyra ni kan memang rasa berkobar-kobar nak mulakan aktiviti baru dengan Ephyra, bukan sebab produk ni ada memey dan norman ni pakai tapi disebabkan testimoni-testimoni yang selalu shida baca pada facebook page Ephyra ni buat shida teruja nak pakai. Sebab masalah yang mereka hadapi sama macam shida! now selepas consume dengan konsisten produk ephyra ni banyak perubahan yang dorang terima. Selepas 30 hari menggunakan ephyra banyak sangat-sangat yang shida perasan dengan perubahan yang shida alami sendiri bukan perubahan orang lain ok perubahan shida sendiri. Perubahan yang shida dapat ni pun dah cukup ketara dan shida boleh katakan Ephyra terbaik!! Cara shida guna mudah saja shida ambil ia untuk waktu malam, sebelum tidur shida minum ephyra! kat rumah shida memang ada shaker so lagi memudahkan aktiviti shida dengan ephyra. Gunakan air biasa bukan air panas atau suam ye air biasa mengikut sukatan 180ml, masukkan serbuk ephyra ni dan shake-shake! lepas tu minum dah siap! mudah kan? Rasa air ephyra ni pun sedap macam jus oren sedap!!

Ini kulit muka shida masa sebelum pakai Produk Ephyra, korang sendiri boleh lihat boleh dalam kategori teruk juga, struktur wana dan kulit shida ni. Sebelum ni shida ada guna beberapa produk tapi kurang berkesan sebab kulit shida yang sensitif, berjerawat dan  cepat merah-merah bila tak sesuai dengan sesuatu produk yang shida pakai tak kiralah produk tu jenis sapu atau makan.

Alhamdulillah selepas 30 hari menggunakan Ephyra korang!! menakjubkan kesan dia!! shida sangat-sangat happy tau!! happy sebab kulit dah mula stabil jerawat dah kurang kulit berminyak di bawah kawalan sekarang ni. Ephyra benar-benar membantu shida dalam mengatasi masalah-masalah kulit yang shida ceritakan pada korang. Walaupun tak flawless putih serta gebu (baru guna sekotak kan) tapi perubahan yang ada ni pun shida dah bersyukur :) Inshaa Allah shida nak consume lagi ephyra tau! sebab shida dapat tawaran menarik dari ephyra dan juga mestilah untuk korang juga pembaca setia blog shida ni!! Terima kasih tak terhingga kepada Ephyra dan kini terbukti bagaimana Ephyra mambantu shida dalam 30 hari menggunakannya! 

Tips untuk mendapatkan kulit yang cantik ekstravanganza!! Minum lebih daripada 8 gelas air setiap hari untuk kulit sihat dan cantik berseri serta tambahkan suplimen terbaik Ephyra!!

Jadi bagi yang berminat untuk menggunakan Ephyra juga kini korang boleh dapatkan dengan harga terbaik dari shida dan semestinya MURAH dari harga yang ada pada kotak Ephyra. Premium Pack Ephyra (30 sachets) RM197 dan untuk Trial Pack Ephyra (10 sachets) RM68 tapi dengan shida korang dapat berganda murahnya dan free delivery! Bagaimana nak menempahnya?? boleh isi order form klik sini dan shida akan email korang semula HARGA MURAH yang shida bagi dan cara pembayaran mudah kan? :)

Jika ada sebarang pertanyaan boleh hubungi lanjut :

You May Also Like

13 comments

  1. Betul² berkesan..dengan ephyra,kulit sihat dan cantik gitu kan shida :)

    ReplyDelete
  2. Wah..ephyra. hehe. Suka ephyra..memang nampak perubahan bila guna ephyra ni.

    ReplyDelete
  3. Hye, saya suka baca blog awak, baru2 ni saya baru blog harap awk boleh singgah dan follow blog saya. awksweetgitu.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  4. teruja kalau dapat makan ephyra....

    ReplyDelete
  5. suka2,ephyra terbukti berkesan kan sis:)

    ReplyDelete
  6. menarik sangat. tak sabar nak try pulak :)

    ReplyDelete
  7. ramai blogger dah cube..sobsob..bile nad nak cube ni..

    ReplyDelete
  8. seronoknya ada perubahan.. bila la jijah nak try guna ni..

    ReplyDelete
  9. Terima kasih sudi join Fasa Kedua Giveaway Ephyra Serlahkan Kejelitaan Sebenar Anda

    http://www.mialiana.com/2014/01/fasa-kedua-giveaway-ephyra-serlahkan.html

    Keputusan akan diumumkan sebelum 15 Februari 2014. Good luck ya.. (^_^)

    ReplyDelete
  10. sebenarnya saya pun nak guna nih. hihi tapi tunggu duit nuffnang lah hihi

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.