Google pun wish Birthday Shida :) | 5 Januari 2014

by - 16:31:00

Assalamualaikum, peace upon you.

Rasa perkara yang paling menyeronokan selama buka google hari-hari kan bila buka je google hari ini hehee :) google pun wish kat shida terharu huhuh cewahhh :p sorry lately shida agak sibuk dengan urusan kerja yang sangat banyak disebab persekolahan baru dibuka jadi entri pun selang seli blogwalking apa tah lagi huhuu. Hope setelah selesai semuanya shida kembali menulis berkarya dalam blog kesayang dengan entri yang lebih berilmu dan bermanfaat :) inshaallah kadang-kadang sukar sebab blog ni kan blog personal jadi kita biasa macam biasa je lah :) Thanks kepada kawan-kawan dekat facebook, blog, sms, wechat dan whatsapp yang tak putus-putus ucapkan ulang tahun kelahiran shida pada hari ini :) dan paling terharu ramai yang mendoakan kesihatan shida yang baik, panjang umur dan dimurah rezeki, tak lupa juga ada yang wish moga cepat berkahwin AMIN AMIN AMIN ya allah shida bersyukur sangat-sangat sebab dikurniakan kawan-kawan seperti kalian :) Allah sahaja yang dapat membalas budi baik korang dan doa korang buat shida. Insha Allah shida belanja korang makan nasi minyak nanti ya :) Alhamdullah 5 Januari 2014 genap shida berusia 27 tahun :)


You May Also Like

22 comments

  1. HAPPY BIRTHDAYYYYYYYY HUHUHUHU
    WOOT WOOT1!!!!

    ReplyDelete
  2. Happy birthday Shida . May ALLAH bless you dear :)

    ReplyDelete
  3. tahniah kak shida...
    selamat ulang tahun kelahiran yang ke-27.. semoga panjang umur, di murahkan rezeki dan di percepatkan restu mak ayah untuk membina masjid tidak lama lagi.

    ReplyDelete
  4. Wah untunglah akak, Google wish tu.hehe happy birthday kak Shida. Semoga akak semakin maju dalam dunia blogging dan dimurahkan rezeki oleh Allah selalu.

    ReplyDelete
  5. Selamat Hari Lahir Kak Shida! ;) hee

    ReplyDelete
  6. happy happy happy birthday kak shida!

    semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki dan happy2 selalu disamping family dan org2 tersayang..

    ReplyDelete
  7. selamat hari lahir. seronoknya Google pun kasi hadiah doodle.

    ReplyDelete
  8. selamat hari lahir...wahhh makan nasi minyak nnti =D

    ReplyDelete
  9. Eppy Besday kak Shida.. moga taun ni dimurahkan rezki :)

    ReplyDelete
  10. Happy Birthday Shida..Sorry lewat wish,baru balik kampunglah katakan..apa pun semoga this year 27 tahun ni banyak yang akan beubah kan :)

    ReplyDelete
  11. selamat hari jadi shida...:)

    ReplyDelete
  12. Allah selamatkan kamu.. Allah selamatkan kamu.. Allah selamatkan shida radzuan.. Allah selamatkan kamu :)

    ReplyDelete
  13. untung laa google pun wish.. slamat hari lahir :)

    ReplyDelete
  14. fuyooo....dasyat...hehehehe..nak ucap lagi...happy birthday..

    ReplyDelete
  15. Happy belated birthday adik shida :)

    ReplyDelete
  16. selamat hari lahir Shida....

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.