Harta karun terbaik 2013

by - 11:46:00

Kotak atas ni sememangnya warna pink tau, bukan shida beralih arah kewarna pink tidak sama sekali hehee.. sebab bekas ni shida beli dengan harga RM12 sahaja, bekas ni cute and nampak menarik terus dalam kepala shida nak bat bekas untuk shida simpan kesemua hadiah-hadiah menang GA, atau hadiah dari kawan-kawan blogger semua ada dalam tu. Nasib juga semua barang-barang ni kecil kan so dapatla shida simpan setempat semua skali. Ada yang besar-besar shida simpan tempat lain. Boleh nampak tak barang korang dalam tu? dah bertindih bawah-bawah tu pun ada banyak lagi kad-kad bookmark :) Terima kasih kepada semua kawan-kawan blogger yang sudi beri shida satu kenangan besar dengan koleksi terbaik seperti ini :) semua hadiah-hadiah tu shida hafal siapa pemberinya, masih belum pada ada space lagi untuk hadiah-hadiah 2014 Inshaa Allah jika ada rezeki. Thank You semua :)

Korang nak hadiah dari shida juga? join GA ni > Pre 5k Giveaway DSS Dianjurkan oleh Nur Alja


You May Also Like

16 comments

  1. Assalamualaikum shida. hehe bestnya kumpul dalam bekas cantik. sheila pun ada simpan barang2 comel kawan blogger bagi, tapi dalam plastik je. hihi. btw nak bagitau link dekat bloglist tu. dah tak update. sheila tukar domain ke blogspot semula. maaf ye menyusahkan shida..

    http://sheilashahfiekry.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. wahh banyak koleksi shida dari rakan blogger kan..barulah nama menghargai macam ni..:)

    ReplyDelete
  3. memang harta karun yang terbaik shida...

    ReplyDelete
  4. banyak nya Shida..
    best pul;ak..
    akak pun simpan dalam kotak.tapi tak banyak macam tu..

    ReplyDelete
  5. kenangan kan shida dari org2 yg memberi..

    ReplyDelete
  6. byknya...murah rezeki shida. :)

    ReplyDelete
  7. byknyaaa..yg kami ada x?tibe..haha

    ReplyDelete
  8. singgah kejap blog cik adik manis . eyh adik ka ? heee .. blog ohsem lagi femes

    ReplyDelete
  9. wah sepesel benar kotak harta karun tuh. hahaha. saya pun ada harta karun maa. hihihihi

    ReplyDelete
  10. haha..sama mcm nad simpn dlm kotak..

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.