Virus Demam

by - 23:41:00

Assalammualaikum, peace upon you.

Hari ni hari yang meletihkan, hari sabtu paling shida tak suka sebab tak ada masa nak mengadap blog, kerja dari pagi sampai petang. Dah letih bekerja mesti shida nak berehat nak tidur, lagi-lagi kalau lepas mandi solat terus lena dekat katil kesayangan tu. Badan baru baik demam kan lemau dia masih ada terasa, batuk-batuk sikit, mulut kelat. Sampai rasa nak minum air hangat tiap masa baru tekak lega. Orang sakit memang macam ni kan huhuu sabar jelah! Ni pula adik-adik dah tersangkut demam juga tapi semua terkawal yang paling teruk shida demam sampai cucuk punggung heheee Adik-adik makan ubat setel hehee :) Shida jarang nak sakit-sakit tapi bila sakit NAYAA.. Musim sekarang ni ramai sangat yang demam Virus Demam tengah melanda sekarang ni so kena jaga kesihatan baik-baik ok :)


You May Also Like

13 comments

  1. take care shida... mmg skrg musim penyakit merebak.. zam batuk dh lama.. kejap2 ok, kejap2 xok

    ReplyDelete
  2. semoga shida cepat pulih... sabar dan banyakkan rehat yer

    ReplyDelete
  3. a'ah kan shida. sekarang ni tgh musim demam. akak aritu pon nyaris demam. badan dah seram sejuk cepat2 mkn panadol :)

    cepat sihat yer shida...

    ReplyDelete
  4. memang dah musim nih kak shida. keno lah jago kesihatan. semoga cepat semua yaa

    ReplyDelete
  5. Moga shida dan family sihat sepenuhnya....mmg skrg dmam rmai..cuaca xmenentu skrg ni..

    ReplyDelete
  6. shida.. jaga diri yer..makn ubat2 doc bgi..jgn lupa air masak banyak2 minum

    ReplyDelete
  7. bila sakit,rehat secukupnya dan jangan skip makan ubat tau..take care shida :)

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.