4 Cpuv Campaign dari Nuffnang (87,88,89, & 90) | Terima Kasih Nuffnang

by - 00:00:00

Assalammualaikum, peace upon you.

Seronoknya buka acc Nuffnang ada banyak Cpuv Campaign masuk tapi banyak juga Cpuv Campaign yang dah metered huhuhu.. gara-gara kurang update lah ni! tak apa lah kalau ada rezeki tak kemana tak gitu kawan-kawan? ambil masa juga shida nak update tentang cpuv shida yang terbaru ni, dapatnya hari selasa yang lalu, hari ni baru berpeluang untuk shida update dan kemaskini. 4 Cpuv Campaign yang muncul tapi hanya 2 yang berbeza dari Anna Sui LVBD-Promoted dan Downy Dolce MMP. Cpuv yang terkumpul dari 2010 hingga hari ni sebanyak 90 Cpuv Campaign! Terima kasih Nuffnang :) Inshaallah cukup 100 Cpuv Campaign nak buat segmen lah :) ok tak? aci tak? heheee :)



You May Also Like

14 comments

  1. alaa...best nya shida...

    ReplyDelete
  2. Wah wahhhh.. bestnya shida :) banyak cpuv ongoing tu

    ReplyDelete
  3. Ohsem! Congrats Shida..banyak betul CPUV Shida dapat :)

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah, kalau dah nama rezki tu, anytime je Allah bagi kak.
    Tahniah :)

    ReplyDelete
  5. Assalammualaikum. Heyy, jomm join giveaway ni. Im really hoping. http://nuraaisy.blogspot.com/2014/04/1st-giveaway-by-nuraaisybscom.html :D

    ReplyDelete
  6. Tahniah shida.. banyak cpuv ongoing shida

    ReplyDelete
  7. Waaa.. Kumpul cpuv dari 4thn lpas..

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.