Bagaimana ESP Shaklee (Soy Protein Isolate Powder) membantu masalah wanita

by - 17:00:00

Assalammuaalaikum, peace upon you.

Bagaimana ESP Shaklee (Soy Protein Isolate Powder) membantu masalah wanita malaysia kini yang makin serius dengan masalah berat badan, dan kulit. Ada tak korang yang dah guna macam-macam Produk tapi berat masih tak turun berat badan, kulit masih tak cantik dan mulus, kalau ada shida sarankan dan galakkan korang cuba guna Energizing Soy Protein atau panggilan lebih mesranya ESP Shaklee salah satu Dietary Supplement yang dapat membantu wanita dalam menangani masalah berat badan dan kulit. ESP Shaklee ini bagus untuk dalaman wanita/lelaki kerana ia berfungsi :
  • Kurangkan Kolestrol (cegah osteoporosis)
  • Membina Otot Sihat
  • Mengurangkan Berat Badan
  • Membekalkan Tenaga
  • Menguatkan Tulang
  • Pulihkan Luka dan parut
  • Kuatkan Kuku dan Rambut Gugur
  • Mengurangkan Risiko Penyakit Kanser dan Jantung
  • Mencantikan Kulit (membaiki pigmentasi kedutan dan kesan tua/awet muda)
  • Memperbanyakkan Susu Ibu (khas buat ibu-ibu)
  • Pulihkan Fungsi Prostat (untuk lelaki)
Shida sendiri memang ada masalah kulit (jerawat) dan rambut gugur, sejak dah guna ESP selama 4 bulan alhamdulillah kulit dan rambut lebih baik dari sebelumnya. Disamping menggunakan supplement lain pada waktu malam. Cara pengambilan ESP ni macam shida sendiri, shida ambil pada waktu pagi sebelum sarapan. Bagi Protein masuk dulu dalam badan baru makanan lain. Shida jenis malas nak sarapan tau pagi-pagi ni so minum ESP ni dah kenyangkan perut untuk waktu pagi so tak lah risau sangat pagi-pagi nak cari sarapan kan, minum ESP je simple! Untuk lebih baik perbanyakkan minum air masak (plain water) sekurang-kurangnya 2liter sehari dapat 3 liter sehari dah cun dah! :)
Ini pengalaman shida menggunakan ESP Shaklee, sebenarnya sarapan adalah sangat penting dalam tum besaran atau proses permulaan tubuh kita. So kalau kita ambil makanan yang baik untuk badan pasti kesihatan kita terjaga. Kalau korang jenis leka dalam pengambilan sarapan pagi apa kata cuba ESP, mudah je shake-shake je dah siap! terus minum boleh tahan sampai tengahari. Macam shida sampai ke petang, balik rumah lewat petang baru cari nasi kat dapur. Jimat pun jimat kesihatan pun terjaga :) so kalau korang berminat nak dapatkan ESP Shaklee ni boleh hubungi maklumat di bawah.

Hubungi Untuk Lebih Lanjut :

You May Also Like

7 comments

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.