Online Shop AHR Apparel

by - 14:30:00

Assalamualaikum, peace upon you.

Monopod Murah dari AHR Apparel dengan harga terbaik dan betul-betul murah. Kalau korang suka berselfie suka tangkap-tangkap gambar dengan handfone korang tu mudah jika ada Monopod ni boleh muat ramai orang dengan menggunakan Monopod ni. So tak adalah nanti gambar kepala je, gambar nampak separuh je tak pun nampak sipi-sipi je kan kecik hati kawan hehee.. So mudah dengan Monopod semua boleh ada dalam satu gambar hehee :) Inshaa Allah sebelum wedding kakak shida nanti shida pun nak dapatkan satu boleh berselfie dengan family dan saudara mara yang datang kan :) kalau tengok di twitter, instagram atau facebook hashtag monopod dan selfie dah jadi trend sekarang hehee :) Selain Monopod AHR Apparel juga ada jual barangan dan produk lain-lain seperti clothing, pepero, healty&beauty care dan banyak lagi boleh singgah di page AHR Apparel.
salah satu cara berselfie heheee.. peace Nora Danish :)

TOP SELLER AHR Boutique: Bedak Tanaka : RM30.00 100grm, (AHR Beauty Shop) Jaket dan Bag lelaki bergantung pada jenis baju, Telekung Travel : RM39.90 (AHR Apparel) Bawal rainbow : RM15.00, Monopod (FB Cik Yan) *sila ke page AHR untuk lebih lanjut!

 Untuk lebih lanjut boleh hubungi :




You May Also Like

9 comments

  1. Assalamualaikum shida, wahh sheila tak beli pun monopod ni. sebab phone tak cantik sangat kamera dia. hahaha malas nak selfie2 ni.. singgah menabung lazada sini~~~

    *dah terima button badge, daripada segmen Zaza Zehra tu. cantik sangat!

    ReplyDelete
  2. ok sat lagi fiza terjah na..boleh cuci mata.tq shida

    ReplyDelete
  3. tak mampu nak beli lagi..tumpang org jela..haha

    ReplyDelete
  4. nak terjah jugak lah..monopod skrg memang dah jd tren..sana-sini,kiri kanan dengan monopod je

    ReplyDelete
  5. Monopod tgh femes skrg ni

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.