2 Cpuv Campaign dari Nuffnang | DiGi - WWWOW 2014 dan Sanofi Lactacyd April 2014

by - 00:45:00

Assalammualaikum, peace upon you.

2 Cpuv Campaign dari Nuffnang | DiGi - WWWOW 2014 dan Sanofi Lactacyd April 2014, alhamdulillah dapat 2 cpuv yang tak diduga sebenarnya. Yang pertama dari Sanofi Lactacyd April 2014 dapat pada 23 May 2014 hari ni 28 May 2014 punya lah lama shida nak ambil masa untuk update kan. Apa yang menarik iklan ni dorang nak bagi free sampel produk beauty Sanofi Lactacyd. Kalau korang nk juga boleh klik iklan shida. Jika ternampak iklan pada mana-mana bahagian boleh terus klik dan register untuk dapat sampel free. Shida dah register dah tapi tak tahu bila akan dapat kan just tunggu je lah kan.. nama pun free kan :)
Yang kedua pula dapat dari DiGi - WWWOW 2014 agak pelik sebab shida baru dapat 2 hari yang lepas tapi date pada iklan tu 1 April 2014 pula. Apa-apa pun thanks kepada nuffnang sebab sudi beri walaupun dah lama iklan tu huhuhu^^ hope lepas ni dapat lagi 2 untuk genapkan 100 cpuv campaign keseluruhannya. Selepas cukup 100 cpuv boleh shida jalankan Segmen bersama Nuffnang. Hadiah pun dah ready dah untuk diberi kepada pemenang bertuah nanti, Limited Edition ok! shida buat khas untuk Segmen Nuffnang yang pertama dari shida ni :) mungkin dalam 15 pemenang yang dicari dalam segmen akan datang nanti :) shida pula rasa tak sabar heheee :)


You May Also Like

17 comments

  1. alhamdulillah..tahniah sis!yeay!nak join segmen nanti,heee

    ReplyDelete
  2. wah.. tahniah shida, berganda-ganda rezekinya

    ReplyDelete
  3. Banyaknyaaa..! Congrats shida

    ReplyDelete
  4. Tahniah kak shida hehe.. murah rezeki.. banyak yang masih on going tu :)

    wahh!! ada segmen bersama nuffnang.. tak sabar nak join hehe ;)

    ReplyDelete
  5. tahniah shida.... nak daftar jugak la. hihi.

    tag shida --> http://cikgufaizcute.blogspot.com/2014/05/liebster-award-sharina-elyana.html

    ReplyDelete
  6. tahniah shida.. jijah dapat cpuv malas nak update dah..hihihi

    ReplyDelete
  7. wahh, berderet CPUV ye shida...best2...da lama tak dapat CPUV sekali banyak macam ni...hee

    ReplyDelete
  8. wah...banyak nya BE! congrats!

    ReplyDelete
  9. Seronoknya rasa bila cpuv rajin melekat.. :)
    Bertuah sngt..

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.