Jom Turun Berat Badan dengan Jamu Slimbeautycare atau SBC

by - 00:34:00

Assalamualaikum, peace upon you

Jom Turun Berat Badan dengan Jamu Slimbeautycare atau SBC | Firstly shida nak tanya semua pembaca blog shida hari ini korang pernah dengar tak Jamu Slimbeautycare ni? Produk ni juga dah Hot dalam Malaysia, dah ramai yang mencuba termasuk para artis kita sekarang ni. Jamu Slimbeautycare ni berasal dan produk keluaran dari Indonesia, ia juga mendapat kelulusan dari KKM. Jamu Slimbeautycare sebuah Produk Penurunan Berat Badan diperbuat 100% daripada Herba dan 100% bebas dari Bahan Kimia. Selain untuk penurunan berat badan ia juga sesuai untuk ibu-ibu yang sukar untuk hamil, Inshaa Allah dengan pengambilan Jamu SBC ini akan meningkatkan peluang untuk hamil.
  • Jamu SBC berfungsi sebagai Pembakar Lemak
  • Menukar Lemak menjadi Sumber Tenaga
  • Rasa Sihat dan Bertenaga dengan Pengambilan Jamu SBC
  • Dapat Mengetatkan Sistem Peranakan
Jamu SBC ni sesuai diguna oleh lelaki atau perempuan seawal 14 tahun. Jamu Slimbeautycare ini selamat dan berkesan serta HALAL itu yang paling penting sebenarnya kan. Kita kalau nak beli apa produk sekalipun kena pastikan status HALAL itu ada ya. Jamu Slimbeautycare tidak juga mendatangkan sakit-sakit kepala, kuat membuang air besar, sesak nafas atau kesan sampingan yang lain. Bagi Ibu yang menyusu tidak dibenarkan mengambil Jamu Slimbeautycare ini takut nanti bayi terasa panas kerana ramuan herbanya. Wajib minum air masak ketika pengambilan serta bersenam untuk kesan lebih cepat.

Antara testimoni yang berjaya dengan Jamu Slimbeautycare :
Farhan AF turun 9kg dengan Jamu SBC 
Ieda Moin turun 20kg dengan Jamu SBC
Edlin AF turun 7kg dengan Jamu SBC

Jadi khas buat pembaca shida, tak kira yang wujud atau tak wujud maksud shida  yang membaca artikel dari entri shida ini korang layak mendapat DISKAUN + PENGHANTARAN PERCUMA + HADIAH PERCUMA dengan menyatakan anda "pembaca blog shida dan mendapat tahu Jamu Slimbeautycare ini dari blog shida" cukup itu saja tak perlu bodek banyak-banyak ok :) so kalau korang dah mula nak plan turunkan berat badan boleh lah cuba Jamu Slimbeautycare ni.  Raya pun dah nak lagi sebulan kan so elok sangatlah kalau korang plan nak nampak cantik semasa perayaan nanti :) Jamu SBC di datangi dengan botol berisi 60 kapsul untuk penggunaan selama sebulan bernilai RM165.00. Jika berminat boleh menghubungi pengedar dan mendapat harga terbaik dari BLOG SHIDA sendiri :


You May Also Like

14 comments

  1. wah..ada produk baru lagi nie

    ReplyDelete
  2. produk baru ni ye..dah lama tak dengar cerita edlin tu kan

    ReplyDelete
  3. eh shida....ieda moin ke tuh...ya Allah lainnua die n cntik sgt2

    ReplyDelete
  4. Uishh bagus nii... nak slim juga!! Badan dah macam nak gemok dah nim

    ReplyDelete
  5. Wow.. Sapa yng nk plus2 slim blh la try ni.. Sy klau try mau ngn bby dlm prut ni slim sama.. Hihi

    ReplyDelete
  6. jamu slim.. bila tengok testimoni tu, menariknya .. banyak perubahan mereka .

    ReplyDelete
  7. sila belanja saya kak shida :-p hehe

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.