Syiela D'Beauty

by - 19:30:00

Assalammualaikum, peace upon you.
Syiela D'Beauty | shida suka dengan eshoppe ini, kenapa shida suka? sebab shida kenal lah owner shop ni Blogger Syiela atau Kak Syiela. Baru-baru ni shida ada beli Produk Al-Razi dari Kak Syiela memang menakjubkan sabun al-razi tu sesuai dengan kulit shida yang berjerawat ni. Bukan Produk Beauty saja yang kak syiela jual sekarang ni banyak tau pelbagai kalau korang nak tahu lebih lanjut boleh ke Blog Kak Syiela sendiri banyak sangat-sangat barang yang dijualnya. Antara Hot Item yang lain :

You May Also Like

11 comments

  1. pernah dapat hadiah harum malam dari syiela d'beauty dari GA Shida dulu...then fiza ade promote jugak harum malam dan link ke syiela d'beauty..hari² ade keyword harum malam orang cari.heee..semoga biz terus maju :)

    ReplyDelete
  2. menarik gak..
    mesti women 1 in bilion yang berjaya dalam bidang bisnes macam ni :)

    ReplyDelete
  3. Mohon kak Syida belanja tanaka lagi...kidding! haha XD *senyum nakal+menggoda*

    ReplyDelete
  4. xpernh cuba arrazi..hihi

    tp sesuai kira ok sgtlah..hrga pun berpatutan.

    ReplyDelete
  5. Waa.. Bnyknya produk yng ada..

    ReplyDelete
  6. boleh terjah blog beliau....

    ReplyDelete
  7. boleh terjah blog beliau....

    ReplyDelete
  8. menarik.. maju setapak dah kak syiela ni

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.