Bagaimana Ephyra Membantu Dalam Cabaran 30 hari Bersama Ephyra

by - 01:12:00

Assalammualaikum, peace upon you.

Hadiah yang shida terima dari Ephyra, Premium Pack Ephyra (30 sachet) & T-Shirt Esklusif Ephyra

30 HARI SUDAH PUN BERLALU,
PELBAGAI PERUBAHAN SUDAH DIRASA,
IZINKAN SHIDA BERPANTUN DAHULU,
SEBAGAI PEMBUKA ENTRI CERITA EPHYRA,

Bagaimana Ephyra Membantu Dalam Cabaran 30 hari Bersama Ephyra | Seperti sedia maklum cabaran 30 hari bersama ephyra sudah pun berlalu. Shida terima dan mula minum ephyra untuk Fasa ke2 ini bermula 16 june 2014 sehingga 15 july 2014, cukup 30 hari bersama Ephyra suatu pengalaman yang betul-betul memberi perubahan dan impak yang besar dalam diri. Shida minum Ephyra kali ini dah masuk kotak ke 3 (2 sponser dan 1 beli sendiri). Memang tak dinafikan setelah menggunakan kotak ke 3 shida mula rasa satu perubahan yang agak besar bagi diri shida ni (klik sini untk testimouni yang pertama) Untuk kotak ke 3ni memang shida pakai dengan konsisten sebab dalam cabaran kan, yang sebelum ini memang shida akui ada skip sehari dua.
Cara pengambilan ephyra, shida minum pada waktu malam sebelum tidur, anggaran masa dalam pukul11 ke 12am kadang-kadang tu terlajak sampai pukul1 shida tetap minum. Asalkan dalam sehari shida tak terlepas untuk minum 1 sachet Ephyra yang superb sedap ni, rasa-rasa oren memang kena dengan tekak shida yang sukakan buah atau air oren. Cara minum ephyra tak remeh pun tuang serbuk 1 sachet ephyra dalam shaker berisi air sebanyak 150ml dan apa lagi shake-shake lah sampai serbuk tu sebati dengan air then boleh minum dah, setel! mudah kan? :)

Skin shida pula memang sensitif, seperti yang sedia maklum shida memang mengalami kulit yang berminyak dan berjerawat. Selepas tamat belajar masuk umur 20an shida dah alami masalah kulit ini. Banyak juga produk shida cuba semua tidak memberi kesan yang baik. Kulit shida boleh dikategori under control sebab bukan lah masalah terlalu besar, cuma berjerawat dibahagian dagu dan pipi sahaja. Tak banyak tapi disebabkan kulit berminyak pula lagi bertambah jerawatnya. Sejak-sejak ambil Ephyra semua terkawal alhamdulillah. Banyak faktor kemungkinan masalah shida ni berlaku mungkin dari segi hormon tak stabil dan  tak cukup rehat atau tidur.

 Bagaimana Ephyra Membantu Dalam Cabaran 30 hari Bersama Ephyra :  
Berat turun 2kg | setelah masuk minggu ke 3 shida ada timbang berat, sebenarnya saja-saja nak timbang sebab rasa dah lama tak timbang berat. Tak sangka shida lost 2kg dalam puasa ke 12 hari. Rasa nak melompat pun ada sebab selama shida puasa berat tak pernah turun selalunya naik tak pun maintain je. Kali bila berpuasa dengan Ephyra selama beberapa hari berat makin berkurangan. Lagi pun shida ada control makan juga tapi tak lah sampai tak makan. Tapi memang seronok sangat-sangat sebab berat turun 2kg banyak juga tu kan :) bukan senang saja-saja nak turun 2kg :)
Kulit lebih cerah dan kurang berminyak | pada malam tinggal lagi 5 sachet dalam kotak Ephyra ni. Shida ke dapur seperti biasa rutin setiap malam minum ephyra la kan, tiba-tiba adik shida tengok je shida then dia kata "kakak muka hang dah cerah sikitlah aku tengok" ok! dalam hati dah rasa macam eh betul ke?? Alhamdulillah ingatkan shida minum Ephyra ni macam syok sendiri je. Rupanya ada juga perubahan yang orang lain nampak dan tegur ;) Suka sangat-sangat hehee lagi-lagi nak raya kan muka berseri cewahhh hehee. Siapa tak nak muka berseri macam memey kan ^_^
Shida share testimoni ni ikhlas dari hati dan sanubari shida, tiada unsur-unsur lain ya. Apa yang shida kongsikan itulah yang terjadi pada shida dalam 30 hari cabaran bersama Ephyra. Dah banyak Produk Ephyra memberi kesan kepada pengguna termasuk shida, ramai dah jatuh hati dengan ephyra ni disebabkan keberkesanan Produk Ephyra itu sendiri. Bersyukur shida diketemukan dengan Produk Ephyra Suplimen Terbaik dari Ladang ni. Maaf juga jika testimoni ni tak cukup syarat seperti yang dinyatakan. Terima kasih tak terhingga terutama kepada Oceanlife2u dan Pengasas iaitu Puan Amiza yang sudi memberi peluang kepada shida, tak lupa juga kepada Blogger Mialiana. Terima Kasih! Kepada korang yang belum cuba dan rasa nak cuba sendiri dan alami sendiri perubahan seperti shida, boleh dapatkan Produk Ephyra dengan shida atau dari agen-agen yang lain. Jika berminat boleh PM shida di facebook atau email, boleh baca sini juga :)

Untuk Maklumat lebih lanjut tentang Ephyra dan lihat testimoni-testimoni terbaik Ephyra :

You May Also Like

21 comments

  1. teringin juga nak beli suatu hari nanti

    ReplyDelete
  2. ephyra mmg best..berkesan jgk utk zaza.. ^_^

    ReplyDelete
  3. ephyra mmg best..berkesan jgk utk zaza.. ^_^

    ReplyDelete
  4. Wow....sempat lah gojes raya nanti. Good Luck

    ReplyDelete
  5. Asslmkm shida.. Bagusnya prduk ni kn.. Teruja bila bca kisah kwan2 yng ada perubahan.. Rasa mcm nk mencuba je nti.. :)

    ReplyDelete
  6. mmg best!

    ada rezeki t yui nak continue..hihi

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah.. tahniah kak shida ;)

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum shida. whah bagusnya. teringin nak cuba ephyra.. hiiiii

    ReplyDelete
  9. nanti yanie nak cuba juga kak! =)

    ReplyDelete
  10. kan shida..ephyra memg terbaik

    ReplyDelete
  11. GOOD LUCK KAK SHIDA..

    Syiera daripada giveaway yg sama :)
    http://sayasyiera.blogspot.com/2014/07/review-selepas-30-hari-ephyra-ternyata.html

    ReplyDelete
  12. teringin nak guna epyhra ni.. xdan lagi..sbb shaklee masih guna

    ReplyDelete
  13. Salam, terima kasih kerana sudi menyiapkan entri review Ephyra sendiri.

    Keputusan pemenang akan diumumkan pada hari Jumaat 15 Ogos 2014 (telah dipinda atas permintaan Puan Amiza)

    Good luck ya... (^_^)

    ReplyDelete
  14. Alhamdulillah... Serasi bersama..

    ReplyDelete
  15. Nak tshirt ephyra pleeease XD

    ReplyDelete
  16. Banyaknya orang yang minum Ephyra ni :D

    ReplyDelete
  17. Banyaknya orang yang minum Ephyra ni :D

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.