Cpuv Campaign ke 102 dari Nuffnang S&P Food - Coconut Milk Powder

by - 01:32:00

Assalammualaikum, peace upon you.

Cpuv Campaign ke 102 dari Nuffnang S&P Food -  Coconut Milk Powder | dalam kesibukan dibulan yang Mulia Ramadhan ni dapat juga shida CPUV Campaign yang ke 102 :) Alhamdulillah syukur dapat rezeki dalam bulan Ramadhan ni. Ramai juga kawan-kawan yang dapat CPUV Campaign S&P Food - Coconut Milk Powder ni. Shida search je ramai blogger yang update hehee..Shida je update lambat sibuk dengan tugasan harian lagi-lagi dalam bulan puasa cabaran dia tinggi fuhh!! Thanks Nuffnang :)
Disamping tu juga shida ni sibuk-sibuk dengan Printing Kad Raya Blogger. Bagi yang mengikuti perkembangan atau ada facebook shida memang selalu update pasal Printing Kad Raya ni. Alhamdulillah berjalan dengan lancar dah masuk PART3 dah :) Inshaa Allah seperti yang shida kata kemungkinan besar 10 July shida memang nak tutup untuk order Printing ni sebab risau ada yang tak sempat dapat Kad, proses printing pun ambil masa juga. Bagi yang berminat nak tempah boleh PM shida segera di email atau facebook shida ok :) Masih dibuka sekarang untuk Part3 dan last call untuk PART4 sahaja :)




You May Also Like

21 comments

  1. Tahniah..Rezeki di bulan puasa

    ReplyDelete
  2. Asslmkm shida.. Murah rezeki awk kn.. :)

    ReplyDelete
  3. tahniah shida..

    tak sabar nak tunggu kad raya sampai ni..

    ReplyDelete
  4. Alhamdulilah..rezekikan...

    ReplyDelete
  5. tahniah!! rezeki bulan puasa tu..:)

    ReplyDelete
  6. Tahniah shida....

    p/s xsbr nk tgu kad smp

    ReplyDelete
  7. rezeki bulan puasa shida ^^

    ReplyDelete
  8. Rejeki rejeki... Tahniah tau ...

    ReplyDelete
  9. congrats shida tak putus dapat CPUV :)

    ReplyDelete
  10. byk rezeki shida ye.. alhamdulillah...

    ReplyDelete
  11. Alhamdulillah.. tahniah kak..

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.