Printing Kad Raya Part1 dan Part2 dari Bloggers

by - 11:17:00

Assalammualaikum, peace upon you.

Ini Printing Kad Raya Part1, ada 7 kad semuanya termasuk shida dah satu lagi terpaksa delay sebab production tak sempat nak potong :) ada antara kad-kad ni yang korang kenal?? mesti ada kan tengok design dan nama pun dah boleh cam hehee :) Masa ni snap dekat office atas nesih fotostat hahaa kelam kabut juga siap-siap pack terus send kat mereka. Alhamdulillah sampai dengan selamat dah :) Paling jauh send dekat sabah.
Ini pula Part2, ada diantara kad-kad ni ada Staff Insuran Prudential Pn.Azmah yang warna hijau tu :) yang warna pink pula dari Novelis Rafina Mimi Abdullah lain-lain pula dari rakan bloggers. So setakat ni hanya sampai Part2 dulu Part3 dan Part4 menanti dan menyusul shida update :) seronok pula kerja buat kat raya ni hehee :) Inshaallah tahun depan nak buka awal sikit.


You May Also Like

18 comments

  1. wah...bestnye design kad raya sendiri

    ReplyDelete
  2. shida.. jijah punya dah sampai.. best2.. terima kasih shida

    ReplyDelete
  3. tahun dpn bukak awal eh..bgus bgus..leh smpn duit dr skrg nk.order lbih.hehehe

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah sampai dengan selamat.tunggu nak distribute je la :)

    ReplyDelete
  5. ramai yang tempah rupanya :)

    ReplyDelete
  6. wahhh... rmi ye blogger yg order dr shida... rezeki shida nie... ^_^

    ReplyDelete
  7. bestnya kalau ada kad raya sendiri, wah.. manyak lawa-lawa, jelly melly iolls :D

    ReplyDelete
  8. meriahnyaa tengok berjenis2 kad raya nih..:O

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.