Sampul Duit Raya yang Awesome!!

by - 15:13:00

Assalammualaikum, peace upon you.

Sampul Duit Raya yang Awesome!! | Ini antara sampul raya buruan shida Tahun 2014 ni, kenapa menjadi buruan? hahaa rasa unik bila dapat sampul macam ni, padahal nak bagi orang kan bukan buat simpanan diri sendiri hehee :p Ada 4 design pilihan shida antaranya Design HP Samsung, Design Captain America, Desigan Iphone dan Design Candy Crush! memang unik gila setiap sekeping shida simpan buat koleksi sendiri hehee :) Anak-anak buah shida seramai 7 orang masing-masing akan terima sampul Candy Crush dan Captain America. Macam Iphone dan Samsung shida bagi adik-adik dan mak ayah. Baki nanti baru bagi anak-anak saudara mara dan sepupu sepapat nanti. Ada juga shida dapat sampul dari EOAN warna hijau itu shida simpan untuk bagi anak-anak buah masa balik kampung nanti. 
Haa..punya lah banyak kan! tapi tak apa shida ikhlas, setahun sekali je pun. Tak yah lah berkira nak beri duit raya kat budak-budak nanti. Belum lagi student shida datang lagi lah ramai nanti. Inshaallah shida dah sedia semua tu :) Alhamdulillah tahun ni banyak rezeki shida dapat dari ZALORA dari LAZADA so banyak saving juga tahun ni :) Alhadmulillah syukur tahun ni banyak sponser barang raya hehe.. rasa macam artis pula ada yang sponser :3 apa-apa rezeki ini shida panjat kesyukuran sebab rasa diri amat-amat dihargai selama bergelar BLOGGER :) lupa pula Sampul Duit Raya yang Awesome!! ni shida beli dekat satu blog ni tapi kalau korang nak try whatsapp dia sama ada masih buat penghantaran lagi, ok :)

 Sampul Duit Raya yang Awesome!!
|
|
\/

p/s: rasa dah lama tak update blog disebabkan kekangan masa dan bulan puasa yang sangat-sangat mencabar bagi shida dengan cuacanya dan komitmen yang shida wajib beri tumpuan sebenarnya. Terpaksa abaikan blog seketika, hari ni cuti so bolehlah luang masa update blog yang dah bersawang ni. Thanks juga kawan-kawan yang sudi bertandang lagi dan lagi ke blog ini :)


You May Also Like

19 comments

  1. Cantik klau dpt yg rasanya nak buang hhee

    ReplyDelete
  2. wahhhh...angpau candy crush tu!!

    ReplyDelete
  3. asslmkm shida.. waaa, menariknya sampul duit raya tu.. special edition.. hihi

    ReplyDelete
  4. memang ohsem..fiza pun tak beli sampul duit raya lagi ni..nak beli online memang tak sempat da

    ReplyDelete
  5. seriuss cantik menarik! awesome!

    ReplyDelete
  6. cantiknya sampul raya ni...
    so very awesome ;)

    ReplyDelete
  7. Comel hehehd terkini la ni tu ada CCS tu hahaha..kuat main game la org yg beli sampul ni ..hehehe

    ReplyDelete
  8. meriah sampul duet raya die. bdak2 mesti teruja. mak budak pon same. hikhik

    ReplyDelete
  9. mmg comel giler sampul2 ni kak..lg2 candy crush!!

    ReplyDelete
  10. hebatnya sampul duit raya ni! haha seronok budak-ii kalau dapat nihh.

    ReplyDelete
  11. sy ada simpan sampul ang pau sushi king.. lagi awesome suwiiit, hikk...

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.