Hadiah dari Lazada Malaysia | Chanice Handbag

by - 02:47:00

Assalammualaikum, peace upon you.
Hadiah dari Lazada Malaysia | Chanice Handbag | inilah dia bag yang shida kata Lazada nak belanja tu, mulanya untuk pakai raya tapi disebabkan ada masalah penghantaran dari lazada delay dapat lepas raya, so shida tak ada lah beli bag baru sebab dah ada bag lain yang sesuai untuk pakai raya. So dah save lah nak beli bag baru :) Shida dapat juga kupon RM100 dari Zalora Malaysia tapi masih belum guna. Lagi pun due lambat lagi bulan december nanti. So shida tengah fikir nak beli bag dan purse dekat zalora nanti tapi mungkin tunggu time Raya Haji baru beli Inshaallah kalau ada rezeki lebih :)
Mesti korang hairan kan macam-macam shida dapat dari lazada lah, dari zalora lah. Ini semua shida dapat habuan dari job yang shida buat untuk mereka. Baru-baru ni ada buat review Raya Sale dari Lazada Malaysia masa bulan puasa hari tu. Kalau korang ingatlah entri tu, then zalora lak shida ada share satu entri tentang Tips Make Up Tahan Lama, ada tak? ingat tak entri tu? haa itu job dari Zalora so shida dapat lah Handbag ini dan kupon RM100 dari zalora. Terima kasih kepada kedua-dua online shop terbaik malaysia ini. Inshaallah lain masa boleh lagi bekerjasama bersama :)
ini lah bagnya :) tengok dalam gambar kecil tapi sebenarnya besar dia boleh tahan hehee :)


You May Also Like

17 comments

  1. Rezeki lepas raya...tahniah..:)

    ReplyDelete
  2. nampak cantik dah simple beg tu...

    ReplyDelete
  3. wahhh bestnye!
    saye pon ade dpt kupon dr zalora..
    dh slmt shopping beli handbag.. hihik

    ReplyDelete
  4. wahhh bestnye!
    saye pon ade dpt kupon dr zalora..
    dh slmt shopping beli handbag.. hihik

    ReplyDelete
  5. simple but nice.. cantik! tahniah akak dapat hadnbag free... dari Lazada pulak tu.. kelasss!

    ReplyDelete
  6. cantik simple je..tahniah Shida

    ReplyDelete
  7. tahniah shida.. comel begnyaa

    ReplyDelete
  8. nak jugaaaak bag freeee :(

    ReplyDelete
  9. wahh..dah dapat free..kupon tu boleh beli barang lain..bestnyaa

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.