Pre Order Fridge Magnet di buka sehingga 16 Ogos 2014 | Percetakan Murah!!

by - 10:00:00

Assalammualaikum, peace upon you.

Pre Order Fridge Magnet di buka sehingga 16 Ogos 2014 | Percetakan Murah dari shida untuk anda. Shida buka order untuk Fridge Magnet atau nama singkatnya FM ini kepada para blogger yang ingin memiliki FM dengan harga yang sangat-sangat murah :) dan boleh print sikit serendah 10pcs sahaja :) So sesiapa yang berminat boleh PM shida dengan segera di email, facebook atau fanpage shida ya sebelum tamatnya Pre order pada 16 ogos 2014. Nak tau harga boleh PM shida ye, harga shida bagi FREE DESIGN :) nak design sendiri pun tak ada masalah ya :) Size FM ni 2'x2' lebih kurang 5cm x 5cm, berminat PM ya. Boleh juga beri ia sebagai hadiah untuk reader korang :) sekeping FM pun ringan boleh pos guna setem mudah kan? Berminat laju-laju PM shida ya :)



You May Also Like

17 comments

  1. Cantiknyerr ..Ok jugak kan kalua harga murah dan boleh tempah sikit ..Takder la kena tempah bamnyak2 ..Biasanya kalau tempah sikit harga mahal ..

    ReplyDelete
  2. Salam, wahh menarik...insyaAllah boleh lah order nanti..hehe :D

    ReplyDelete
  3. kalau buat GA bagi hadiah ni pun best..kan??tapi kan..betull ke FM boleh bahayakan kesihatan ye..kat Fb ada baca...

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum shida. boleh email ke sheilashahfiekry@gmail.com beri details tak? facebook sheila dah deactived. hehehe. kalau sheila bagi gambar then shida print jadi FM, boleh ke? hihi. Terima kasih :)

    ReplyDelete
  5. Cantiknya..Nanti ada rezeki Azwar tempah ye :)

    ReplyDelete
  6. memg cantik...xsbr nk dpt..hahaha

    ReplyDelete
  7. alahai tak sempat nak order..takde rezeki

    ReplyDelete
  8. menarik.. ramai yang dah oreder :)

    ReplyDelete
  9. dah order pun
    tunggu barang sampai aje =)

    ReplyDelete
  10. dekat hostel tak ada peti asi.. kalau tak dah lama tempah :3

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.