BeautyOat Menu Diet Paling Ideal | BeautyOAT Collagen Plus + Oat Drink Formula

by - 23:30:00

Assalammualaikum, peace upon you.

BeautyOat Menu Diet Paling Ideal | BeautyOAT Collagen Plus + Oat Drink Formula | pertama sekali shida ingin berterima kasih kepada Team BeautyOat kerana sudi menjemput shida dan blog ini berkolaborasi bersama Produk masih baru dipasaran iaitu  BeautyOAT Collagen Plus + Oat Drink Formula. Shida pasti ramai juga blogger-blogger yang turut dijemput berkolaborasi bersama-sama. Lepas ni kita cantik macam artis korea lah kan heheee Beauty Young & Healthy :)
Laman Rasmi BeautyOat Malaysia

Shida cerita sikit apa itu BeautyOat? BeautyOat merupakan minuman campuran Collagen dan Oat. Ia juga mempunyai buah Delima dan Sakura ekstrak yang dapat menjaga kesihatan dan kecantikan kita dari dalaman hingga luaran kulit kita. BeautyOat sumber nutrien dari bahan-bahan terbaik & semula jadi, bukan sahaja hanya mengekalkan kesihatan badan, malah membuat kulit kita berseri dan bersih. BeautyOat diperbuat daripada 100% bahan-bahan semulajadi dan disahkan halal. Jadi memang kenalah dengan tema yang diberi Cantik, Muda dan Sihat!! tak puas hati lagi?? Jom! shida share testimoni pula :)
Testimoni teluss dari shida ya! selalunya mana-mana suplimen/collagen susah nak cari yang bermula dengan air panas/suam, kalau pakai mana-mana suplimen/collagen semua tak boleh guna air panas. Macam shida sendiri nak minum atau makan untuk sarapan WAJIB dengan makanan atau minuman panas, disebabkan waktu pagi susah nak telan makanan berat seperti nasi lemak ke makanan bergoreng macam kuih-kuih ke, lagi-lagi kalau time rushing memang tak dan nak beli or masak semua tu. Shida diperkenalkan BeautyOat yang buat kan shida jatuh hati sebab salah satu pengganti sarapan shida yang AJAIB! nak sediakan pun mudah tak sampai 5minit pun! sambil betul tudung pun shida boleh buat hahaaaa!! percayalah! lagi-lagi kalau terkejar-kejar masa ke tempat kerja beautyoat masih sempat shida buat serius!! beautyoat ni terbaik!! korang nak ambil untuk sebelah malam pun boleh sebagai pengganti dinner korang..alaa macam makan nestum je tersangat best beautyoat ni! rasa tiap masa nak makan jer hehee :)
BeautyOat juga buat shida rasa kenyang sampai waktu petang tau! tak rasa lapar pun cuma waktu balik kerja lewat petang dia baru rasa nak makan nasi tapi selalunya bila shida abaikan perasaan nk makan nasi tu terus hilang rasa lapar sebab oat tu buat kita kenyang sangat!! Jimat pun ada juga, selalu sarapan dan makan tengahari beli dekat luar kan, sekarang dengan beautyoat tak perlu dah bazir duit sampai RM10 sehari! Ada yang lagi best bila ada Oat yang sememangnya semua tahu fungsi Oat ni membuang kolestrol dalam badan kita :) Orang kata Menu diet yang paling ideal untuk sesiapa sahaja yang ingin berdiet macam shida ni hehee :) boleh diet plus dapat cantik dari luar dan dalam tau! pakej terbaik tu! korang diet tak? shida hari-hari diet tapi selalunya tak berjaya :3 sekarang nak cuba beautyoat pula, BeautyOat Produk Diet Paling Berkesan rasa dah jatuh cinta dengan BeautyOat!!semangat nak diet wehh!! Lepas ni boleh pantau berat badan pula kan :)

          BeautyOAT Collogen BeautyOAT Collogen 
Kenal tak mereka-mereka ni? Pasti kenalkan :) BeautyOat terbaik!!

Banyak sebenarnya kelebihan yang ada pada Beautyoat ni, kalau korang rasa penasaran kan meh terjah website Beautyoat banyak lagi info-info tentang produk dan juga testimoni-testimoni yang berjaya memukau ramai pengguna BeautyOat diluar sana! shida pun terpukau sebab dah rasa sendiri dan shida sarankan ibu-ibu, kakak-kakak, adik, abang, pakcik, makcik jom dapatkan BeautyOat dengan harga yang semua mampu beli ok! bukan RM100 bukan RM90 bukan juga RM80 berapa?? heheee lebih murah dan mudah sekali dengan BeautyOat!! BeautyOat terbaik!!

Hubungi Lanjut dengan Team BeautyOat :


You May Also Like

26 comments

  1. makin cantik la lepas nie shieda kan

    ReplyDelete
  2. wa... lepas ni makin slim la shida. hee...

    ReplyDelete
  3. ramai dh try ni..makin cntiklah shida pasni..

    ReplyDelete
  4. sbb ada oat tu buat kenyang kan..

    ReplyDelete
  5. sbb ada oat tu buat kenyang kan..

    ReplyDelete
  6. Hello, kami dari BeautyOat! Sekiranya ada apa-apa pertanya mengenai BEAUTYOAT, boleh mengubungi ATAU Whatsapp kami : 012 2444 014(nurul) / 012 2444 041(jane)

    Jom kunjungi FB kami : www.facebook.com/beautyoatofficial

    ReplyDelete
  7. Macam menarik juga produk ni.. byk khasiat :)

    ReplyDelete
  8. Menarik ;)

    Jom join:
    http://sallyyatiey.blogspot.com/2014/10/giveaway-saya-nak-sihat.html

    ReplyDelete
  9. yup, oat mmg berfungsi menyerap kolestrol ^^


    sy kenal pic 1 & 2 jaa.. pic 3 si cantik tu siapa ek?

    ReplyDelete
  10. Wah wah wah ..Makin cantik makin comel la Shida nnt ya ..hehehe

    ReplyDelete
  11. Wah..menarik.. X pnh dgr lagi nih..

    ReplyDelete
  12. Sy Stokis BeautyOat P.pinang..boleh ws sy 0134980539..Jom Mnum Beauty Oat..Sdp :-)

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.