Cpuv Campaign ke 112 dari Nuffnang | Jacob's Simple Pleasures

by - 03:36:00

Assalammualaikum, peace upon you.
Cpuv Campaign ke 112 dari Nuffnang | Jacob's Simple Pleasures | tak sangka dipenghujung bulan merdeka iaitu bulan ogos ada juga Cpuv Campaign yang ke 112 muncul pada 29hb. Sebenarnya cpuv shida dah banyak yang dah credited so berharap juga untuk dapat cpuv baru. Rasanya kesemua cpuv campaign dalam bulan ogos ni sebanyak 8 cpuv yang shida dapat :) cuma shida rasa sedih sebab bila dapat time shida agak sibuk. 1 september baru berpeluang update blog dan cpuv ini :) Terima kasih Nuffnang, hope untuk bulan september cpuv campaign lagi banyak dan meriah hehee Inshaa Allah :) kalau dapat rezeki kalau tak dapat usaha lagi ya :) Hari ni 1st update untuk bulan baru "Hello September" :)


You May Also Like

29 comments

  1. Alhamdulillah.. Rezeki Shida.. =)
    Semoga bulan September ni semakin melimpah ruah rezeki utk kita semua.. Amin.. =)
    Rosmiza Ali Official Blog™

    ReplyDelete
  2. sejak bulan mei nuffnang memang bagi banyak cpuv.tapi tu la..sama macam akak sibuk sangt.nak bw dan update blog pun tak sempat..sayang je...lepas ni kena buat bw jugak la..

    ReplyDelete
  3. sejak bulan mei nuffnang memang bagi banyak cpuv.tapi tu la..sama macam akak sibuk sangt.nak bw dan update blog pun tak sempat..sayang je...lepas ni kena buat bw jugak la..

    ReplyDelete
  4. awal bulan da ada rezeki nuffnang.. tahniah shida

    ReplyDelete
  5. Tahniah Shida..Fiza punya pun on going tak berapa nak ada..huhu

    ReplyDelete
  6. banyaknya yang on going...tahniah..

    ReplyDelete
  7. Tahniah Shida...akak pun dpt gak...

    ReplyDelete
  8. Hebat shida..masih kekal dan berjaya bersama nuffnang

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.