Blog cuti Sempena Hari Raya Aidiladha dan juga sakit

by - 13:39:00

Assalammualaikum, peace upon you.
Sedih betul tengok keadaan diri sakit-sakit macam ni huhuhu :) tersadai blog beberapa hari mula dari raya pertama sampailah sekarang ni, raya pertama ok lagi cuma batuk masuk raya kedua dah start keluar hingus sampai la sekarang ni, tak larat nak makan ubat sama badan pun lemah bila terlalu kuat selesema dan batuk. Musim kot sebab family shida dah pun kena dan shida yang terakhir dijangkiti virus selesema ni. Hari ni shida 1st day masuk kerja keadaan kurang memuaskan sapu tangan ditangan memang tak pernah lekang bukan nak lap hingus sangat tapi air mata yang tak tertahan keluar berderai ni. Ini yang shida tak suka bila selesema dia efek sekali mata shida sampai bengkak juga lah. Nurse Jiejah help me dear :( Di kesempatan ini juga nak wish Selamat Hari Raya Aidiladha kepada semua dan Maaf lambat wish sebab tak ada masa dan tenaga untuk buka lappy time raya sibuk didapur dan hal sendiri yang sakit ni. Wish shida moga cepat sembuh ye korang huhuhuu..


You May Also Like

17 comments

  1. allah ampunkan dosa-dosa kecil sebab tu dia bagi sakit

    ReplyDelete
  2. Selamat kembali dari bercuti Shida

    ReplyDelete
  3. Biasa la Kak Lya pon masa raya haji tak sempat nak buat entri hehehe

    ReplyDelete
  4. anak2 akak baru hari ni la sakit2..maisara sakit perut..mungkin makan macam2 2,3 hari ni..sampai muntah2 dah ni..Mikhail pulak demam sejak malam tadi..aih..dugaan betul..

    ReplyDelete
  5. Selamat hari raya aidil adha Ros ucapkan :) moga cepat sembuh yer..

    ReplyDelete
  6. Get well soon shida.. Minum air suam banyak2 k..
    Rosmiza Ali Official Blog™

    ReplyDelete
  7. alahai kak shida, senasib lah kita. huhu.. beraya atas katil je lah.. tido je memanjang. sobs

    ReplyDelete
  8. fiza pun sakit sakit juga lepas raya..baru okay sikit..pening² pulak.apepun take care ye shida..semoga cepat sembuh

    ReplyDelete
  9. get well soon shida... jgn skip makan ubat.. musim ni tau..

    ReplyDelete
  10. jgn lupa mkn ubat yer shida..:)

    ReplyDelete
  11. alaa siannya dia.. tpi kalau sakit mmg xselesa kan.. payah nak buat apa2.. nak g mana2.. moga shida sentiasa di beri kesihatan yg baik

    ReplyDelete
  12. selamat hari raya aidiladha buat shida sekeluarga..hehe..sori lambat wish ni...musim kot skrng ni kan...akak pun selesma jugak..rasa tak selesa..

    ReplyDelete
  13. jangan lupa minum air masak bnyk cuaca tak menentu sekarang ni..

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.