GIVEAWAY – SAYA NAK SIHAT

by - 01:12:00

Assalammualaikum, peace upon you.
http://thehealthinspector.wordpress.com/2014/09/22/saya-nak-sihat-giveaway/
GIVEAWAY – SAYA NAK SIHAT | shida dijemput sendiri oleh penganjur iaitu Hidayah bt Mohammad tadi shida semak komen Blogger Sally pun ajak shida jadi bila dah 2 orang yang menjemput untuk join makanya shida join dengan penuh harapan dihati hehee..hope ada tuah la kan :) SALLY AKAK DAH JOIN OK :)  kiranya pembuka entri untuk hari terakhir Giveaway - Saya Nak Sihat :) siapa tak nak sihat ye dak? jadi bagi yang nak join masih sempat lagi dengan masa yang ada ni jomlah join (klik banner). Moh ler kita bershaklee sebelum tu lengkapkan syarat-syarat penyertaan seperti follow like dan lain-lain. Terima kasih para penganjur.

Lengkapkan Slogan  “Saya nak sihat kerana____________ (tidak lebih 100 perkataan di entry anda)
Saya nak sihat kerana sihat tu amanah Allah swt kepada kita, bila sihat semua perkara dapat dilaksanakan dengan baik. Ditambah pula bila mengambil vitamin atau suplimen dari Shaklee yang dah semestinya HALAL lagi SEMULA JADI ni kesihatan lebih terjamin dan sentiasa sihat dari dalam hingga ke luarnya. Inshaallah kalau diberi peluang boleh cuba produk Shaklee yang terbukti keberkesanannya dan juga manfaat di dalam setiap vitamin produk shaklee  :)


You May Also Like

16 comments

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.