Rezeki December | 20 Cpuv Campaign dari Nuffnang

by - 23:20:00

Assalammualaikum, peace upon you.
Rezeki December | 10 Cpuv Campaign dari Nuffnang, pejam celik dah nak masuk tahun baru kan. sekarang shida baru ada masa nak update itu ini, itu pun sebab hari ni shida cuti so boleh buat auto publish entry. Sedih je sebab tak dapat nak fokus lebih dekat blog. Hari ni shida cek akaun nuffnang, tak sangka banyak cpuv campaign nuffnang bagi. Tapi earns tak berapa nak naik biasa lah dah kurang update tak jalan la earns dia. Tak kisah lah asalkan dapat walau tak sampai berpuluh-puluh ringgit kalau credit semua cecah juga puluhan ringgit hehee. 
Tak sangka dapat sampai 20 cpuv campaign, ada yang mandul ada yang tak hehee, jadi lah kan dari tak dapat. Ada juga sesetengah blogger yang tak merasa lagi cpuv campaign ni. Tak apa jangan risau cuba tengok tips-tips yang shida kongsikan untuk korang, mana tahu berhasil kan :) Shida pun tak lama nak type sebab agak rushing juga hari ni, nak kesana-kemari beli barang dan lain-lain. Erm..ada yang rindu ke?? hehee..shida pun rinduuuu tauuu :')
Thanks Nuffnang :)


You May Also Like

17 comments

  1. sama la ngan akak...banyak giler dapat ongoing....macam x percaya je..

    ReplyDelete
  2. sama ler dengan akak punya....nuffnang bagi banyak iklan tapi mandul...hihi

    ReplyDelete
  3. harap2 tahun depan [pun cpuv banyak macam ni..cuma earning tu kasi naik sikit lagi best kan?/

    ReplyDelete
  4. Tahniah Shida..banyak on going tu.

    ReplyDelete
  5. wah..rezeki dsember ye kak shida. banyak tu :)

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah..berderet tu...dah beratus..hehee

    ReplyDelete
  7. Wiwiwiwiii qila pun alhamdulillah dpt ciked ekeekekkeke

    ReplyDelete
  8. banyk juga tu nuffnang bagi semoga murah rezeki

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.