Cpuv Campaign dari Nuffnang | Terima kasih Nuffnang

by - 01:15:00

Assalammualaikum, peace upon you :)
Cpuv Campaign dari Nuffnang | Terima kasih Nuffnang | Banyak juga shida dapat Cpuv Campaign ni, tapi sayang shida tak aktif sangat. Nak cari semangat yang hilang balik ni, bukan apa mulanya shida tunggu sim kad celcom yang shida beli dari mawar biru ni sampai then nak tunggu dia aktif dalam 3 - 7 hari so sementara nak tunggu shida pun abaikan dulu blog ni. Shida pun sibuk buat test paper budak-budak ni. Naik pening dibuatnya. Banyak gak kerja bila budak-budak nak exam ni. Budak yang exam pun rilex jer kan hehee :d Inshaallah sim kad dah ok dah ada line, shida guna data postpaid dari celcom, line sangat-sangat ok so far, memang terbaik lah tak rugi shida beli. Kalau korang nak juga boleh klik link mawar biru untuk sebarang pertanyaan. 
Nak cashout Nuffnang pun macam lama lagi so shida peram je lah dulu sebab bila tak online earns ada tapi kurang sikit. Kena aktif macam dulu baru masyuk hehee :) Hope dapat semangat baru sekarang sebab guna data celcom ni. Boleh online kemana saja janji ada hanset ada laptop hehee :) Cpuv Campaign yang on going ada 8 iklan yang sama dan tak sama. Macam biasalah strategi Nuffnang..layankan ajer hehee.. ok lah shida nak update lagi lepas ni pasal CETAK KAD RAYA 2015 so tungggu yer :)


You May Also Like

13 comments

  1. banyaaknyaa .. haha tahniah !

    ReplyDelete
  2. walau xaktif tp still masyuk kan shida..hihiih

    ReplyDelete
  3. tahniah...alhamdulillah..:)

    ReplyDelete
  4. rezeki nuffnang ttp ada utk shida..tahniah

    ReplyDelete
  5. wahh. kak shida pun pakai lisa punya data yee

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah..murah rezeki Shida :)

    ReplyDelete
  7. walaupun jarang online ya ada juga nufnang bg alhamdulillah

    ReplyDelete
  8. tahniah, murah rezeki tu..

    ReplyDelete
  9. wahhh banyak nye
    murah rezeki kak shida

    ReplyDelete
  10. tahniah. saya pun dapat CPUV walaupun income masih sen Alhamdulillah tetap rezeki.

    ReplyDelete
  11. Alhamdulillah..murah rezeki shida..

    ReplyDelete
  12. tahniah shida...
    aida x byk dpt sebab da kurang aktif...
    keje jauh dari umah, so sedang selesa kan diri...

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.