Triple Cpuv Campaign dari Nuffnang | McDonald's Family

by - 00:09:00

Assalammualaikum, peace upon you.
Triple Cpuv Campaign dari Nuffnang | McDonald's Family | Macam best jer dapat cpuv baru lagi untuk bulan may, dah ada 6 cpuv dalam bulan may tapi kalau kali dengan 3 ada 18 cpuv campaign, aterr..dah semua dapat triple je kan hehee. Perasan juga banyak banner promoted content McD ni dalam blog shida, mybe yang tu lah rasanya iklan dia. Shida tengah design-design ni sebenarnya tapi tiba-tiba adik tutup lampu!! adehh!! baru mood datang nak design!! kacau daun lah!! susah nauu kalau tido semua nak kena dalam gelap jer..cerah memang tak leh tido yer :3 terpaksa siapkan entri dulu tengah malam sikit adik dah lena baru pasang balik lampu hehee :) kalau dia terjaga kompem dia bising hahaaa ^_^

BTW, nak wish HAPPY BIRTHDAY to Mummy Jiejah, mama kepada anak soleh Hakimi tu haaa..dah makin besor makin bam bam dia..suka shida tengok :) wish shida untuk jiejah semoga sihat selalu :) murah rezeki :) dan berjaya dalam apa jua bidang atau kerja yang dilakukan :) nak celebrate jauh nauu so wish ini sebagai pengganti diri buat jiejah :) Happy Birthday Jiejah yang ke??? muda jiejah lagi dari shida sebenarnya kan kan.. hehe :)

♪ ♩♫ Happy Birthday To You ♪ ♩♫
♪ ♩♫ Happy Birthday To You ♪ ♩♫
♪ ♩♫ Happy Birthday To Mommy Jiejah ♪ ♩♫
♪ ♩♫ Happy Bithday To You :) ♪ ♩♫

 

You May Also Like

12 comments

  1. Tahniah Shida makin banyak CPUV..moga terus murah rezeki..aminn...

    Happy Birthday untuk Jiejah :)

    ReplyDelete
  2. tahniah shidaa! moga bertambah rezeki..

    terima kasih wish!! muaahhh shidaa!

    ReplyDelete
  3. tahniah
    moga murah rezeki shida ye
    n hepi bufday momy jiejah

    ReplyDelete
  4. tahniah,..:)

    Hepi bestday Jiejah..:)

    ReplyDelete
  5. Tahniah shida..alhamdulillah murah rezeki shida,.

    ReplyDelete
  6. tahniah. saya pun dapat CPUV walaupun income masih sen Alhamdulillah tetap rezeki.

    ReplyDelete
  7. happy belated birthday buat mummy Jiejah..

    ReplyDelete
  8. Seronok tgk cpuv bergolek2 kn.. :)

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.