Sakura Mask dari Seqy Beauty | Produk Kosmetik dan Kecantikan Terbaik

by - 09:30:00

Assalammualaikum pembaca semua :)

Sakura Mask dari Seqy Beauty | Produk Kosmetik dan Kecantikan Terbaik |Saban hari para wanita masa kini mencari Produk Kosmetik dan Kecantikan yang Terbaik dan boleh Atasi Masalah Kulit dengan Baik dan Sempurna. Sakura Mask dari Seqy Beauty boleh membantu korang atasi masalah kulit. Bagaimana ia membantu?? Mehh..shida cerita lanjut lagi.. Sakura Mask adalah sejenis gel dengan pelbagai fungsi kerana ianya mengandungi Sakura Plan Extract  dan Snail Extract yang terkenal dengan fungsi melembap, anti-penuaan, mencerahkan, dan juga mempunyai ciri-ciri anti-radang. Beberapa ekstrak tumbuhan juga ditambah untuk hasil yang lebih optimum. Kalau dengar sakura mesti ingat negara jepun yang kaya dengan pokok-pokok sakura di mana dalam perubatan dan pemprosesan kosmetik SAKURA adalah bahan utama yang digunakan di negara jepun.
Produk Seqy Beauty : Sakura Mask
Sakura Mask ini sangat mudah digunakan, setelah kita cuci muka kan picit saja dan sapu rata di muka dengan perlahan-lahan, setelah beberapa minit memang boleh rasa muka rasa sejuk, segar dan yang penting tak melekit korang!! sangat best pakai sakura mask dari seqy beauty ni! Selepas 20 minit korang dah boleh cuci (boleh guna pada waktu pagi dan malam) kalau nak pakai masa tidur pun tak ada masalah :) Bila dah cuci korang boleh rasa kulit lembut sangat-sangat. Bila tekan-tekan pipi shida kan macam kulit baby lembutnyeee :) betul tau suka shidaa hehee :)

Kebaikkan Sakura Mask dari Seqy Beauty :
  • Melembap dan menyegarkan kulit
  • Merangsang pembetukan kolagen
  • Mencerah dan menghaluskan kulit wajah
  • Mengurang dan mencegah kedutan pada wajah
  • Kaya dengan Vitamin B
  • Mengurangkan ruam dan kemerahan pada kulit
  • Sesuai untuk kulit terbakar atau berparut
  • Mengering dan mengurangkan parut jerawat
  • Sesuai untuk semua jenis kulit
 
Terbaik kan Sakuran Mask dari Seqy Beauty ni :) Kulit lebih cerah kesan jerawat berkurangan, dengan penggunaan lebih kerap pasti jerawat juga akan hilang dan kulit akan lebih cerah dan gebu mulusss hahaaa bestnyeee ^_^

 Grab sekarang sempena promosi sah sehingga 30 Ramadhan!!
Dengan belian Combo Set dapat freegift

Hubungi lanjut pengedar sah Seqy Beauty :
Instagrams : @estrella_onlineshop
Whatsapp : 017 394 5948 (sis liza)
Email : elizwonderland28@gmail.com
Butik Vendor : Thepopulous Seksyen 8 Bandar Baru Bangi
(tester BB Cream Seqy Beauty disediakan)
COD Area : Putrajaya, Cyberjaya, Seremban, Nilai, Senawang, Port Dickson


You May Also Like

6 comments

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.