Kad Raya terakhir ke 17 dari Blogger Ina Ainaa | Terima kasih Ena :)

by - 02:38:00

Assalammualaikum, peace upon you.
Pejam celik pejam celik kita sudah pun menghampiri syawal-syawal yang terakhir dan shida masih berkesempatan untuk update Kad Raya yang terakhir ini datangnya dari Blogger Ina Ainaa atau lebih mesra dengan panggilan ena, Thanks ENA :) Sekarang shida susah sangat nak online dengan sempurna, bukan sebab kerja banyak atau letih. Tapi masalah internet pula dah timbul, sekarang shida buntu macam mana nak konsisten dengan blog. Sedih pula padahal baru lepas renew domain bulan lepas :( sedih teramat sebab tak dapat jaga denganbaik blog ni. Makin lama makin susah, sekarang shida on kejap-kejap guna data saja.

Sebelum ni memang ada beli data khas untuk bloging tapi nampaknya memang tak sesuai buat untuk si pengguna tegar internet. Terpaksa juga shida cari yang unlimited dan yang boleh dibawa kemana-mana. Korang boleh suggest untuk shida yang unlimited like broadband or modem tak kisah sangat asalkan bukan TM atau Streamyx. Help me please!!

Jom singgah blog Ena :)


You May Also Like

7 comments

  1. Assalamualaikum Shida,
    Seronok dapat kad raya.. Jangan berhenti berblogging tau, in shaa Allah ada lah nnti solution ttg data internet tu..

    ReplyDelete
  2. byk sgguh kad raya shida ni..heee.jeles..

    ReplyDelete
  3. banyak shida dapat kad raya..kad raya fiza je tak sampai..sedih betul =_='

    ReplyDelete
  4. fuhh banyak betul kad raya Shida.. Eyda nyer separuh 1/3 daripada Shida..

    ReplyDelete
  5. Byk jugak shida dpt kad raya thn ni ya

    ReplyDelete
  6. banyaknya shida dapat kad raya ^^

    ReplyDelete
  7. Bestnya dpt kmpul kad raya.. :)

    Hritu kita tukar clcom first. Ok la internetnya. Data bln ni x hbis, blh forward. Tp skrng xde plan tu dh..

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.