Membeli belah dengan Zalora Malaysia | Servis terbaik!!

by - 00:00:00

Assalammualaikum, peace upon you.
Membeli belah dengan Zalora Malaysia | Servis terbaik!! |Alhamdulillah berkesempatan lagi shida untuk menaip dan update entri-entri terbaru untuk tatapan pembaca, pengunjung tersayang semua :) Memang tengah bodek pun heheee :p Sorry kawan-kawan shida agak lama tak aktif dari biasa. Almaklumla banyak pulak masalah datang satu persatu!! satu dah selesai datang yang baru hahaa, jadi sebegitu lah lumrah kehidupan sebenarnya yang manusia memang tidak pernah atau boleh lari dari masalah, tak kisah lah masalah sendiri mahupun orang lain yang tak bersangkut paut tup..tup..tup kita pun kena juga alaahaaii..

Okok shida nak enjoy typing sebenarnya tak mau kusut dengan hal atau masalah peribadi tolak tepi saatt naaa :) Lepas raya tak silap shida beberapa hari lah dalam raya ke 5 6 cam tu lah, shida ada order barang dari Zalora tau. Seronok sebab masih berkesempatan boleh membeli belah walau sudah pokai hahaa..lepas raya katakan :p Apa yang shida beli?? disebabkan sebelum raya tak dapat beli kita shopping habis lepas raya, pun okay :) Shida beli online wallet wanita dan lelaki. Maksudnya shida beli 2 wallet lah, satu untuk sendiri dan satu untuk sidia :) Shida tunggu barang ni sampai pun tak lama tau, shida order hari rabu lewat petang juga, then hari jumaat petang barang dah sampai dengan selamatnya :) Tip Top servis Gedex dan Zalora!! Yang tak leh belah shida terus buka dan pakai hahaaa :D

Ok yang purse panjang tu shida punya tau (from unisa) dan satu lagi dompet lipat dua (polo swiss) untuk sidia. Shida belum lagi beri pada sidia cuma nak tunggu masa yang sesuai, maybe waktu nak jumpa hujung bulan nanti InshaaAllah :) Masa hari raya kami ada lah bertemu, lama sangat tak bertemu boleh kira entah berapa tahun..bulan..hari..minit? jangan kira lah :) Masing-masing sibuk dengan komitmen sendiri kan sampai dah lali dah! :) Haaaa.. Apaa?? Nasi Minyak?? Heheee..InshaaAllah coming soon :)) Moga semua berjalan seperti yang dirancang InshaaAllah :)) Hujung bulan nanti kami jumpa sekali lagi jika tak ada apa-apa urusan kan. Moga Allah sentiasa permudahkan perjalanan dan urusan hubungan kami Aminnn :))



You May Also Like

13 comments

  1. wahhh bestnye shopping lepas raya kan.. yuyu before raya duit dah pokai dh.. memang tak lah nk shopping lps raya. ahahaa.

    ReplyDelete
  2. Pernah juga membeli di zalora... Best servis.

    ReplyDelete
  3. wah shopping zalora lagi.rezeki shida tu..apepun semoga dipermudahkan segala urusan Shida

    ReplyDelete
  4. dah lama gila tak shopping kat zalora, byw selamat hari raya shida...rindu

    ReplyDelete
  5. Selalu juga shopping dengan zalora. Servis tip top!

    ReplyDelete
  6. bestnya shida.untunglah..hehe

    ReplyDelete
  7. dh lama sy x shopping kt zalora, huh...

    ReplyDelete
  8. Pernah kena penyakit gila shopping.Alhamdulillah... dah sembuh. :-)

    ReplyDelete
  9. syok aa..kak dapat vocher jer hehee..nak gak..

    ReplyDelete
  10. Xpnh lg shopping kt zaloea. Kcuali dpt voucher free je hritu. Hee..

    ReplyDelete
  11. Qiya tengah tunggu delivery ni..hehe

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.