SimKad Magic Tone Excel | Sumber Pendapatan Dengan Handphone!!

by - 23:30:00

Assalammualaikum, peace upon you.
SimKad Magic Tone Excel | Sumber Pendapatan Dengan Handphone!! | Amboii.. best gila kot!! bila kita dapat meraih sesuatu pendapatan hanya dengan menggunakan handphone. Handphone laa..telefon bimbit yang setiap hari korang pegang tu, senang cerita smart phone la, handphone yang korang pakai tu sebenarnya boleh menjana pendapatan sampingan tau. Bukan sahaja sampingan bahkan ada yang berjaya dengan SimKad Tone Excel ni sehingga menjadikan pendapatan tetap setiap bulan. Simkad Magic Tone Excel, pernah dengar tak simkad ni korang?? heheee..shida yakin dan pasti semua dah tahu apa itu simkad tone excel dan apa kelebihan jika menggunakan kelebihan memakai sim ini. Simkad tone excel ni mudah je sebab korang tak perlu nak beli nombor baru, korang boleh tukar telco korang kepada tone excel sebagai contoh lah :
"shida sekarang mengguna simkad maxis dan shida berminat nak join Tone Excel ni then shida cuma register nombor prabayar shida ni kepada line tone excel nombor masih sama cuma bukan lagi line maxis, jika nak topup pun menggunakan servis Tune Talk bukan lagi maxis/hotlink, mudahkan??"

Ini diantara kelebihan dari simkad tone excel, ada banyak lagi kelebihan jika kita memiliki simkad ini sehingga boleh menjana pendapatan diluar jangkaan kita tau!! senang kata boleh buat duit dengan Simkad Tone Excel ini. Mehh..meh shida tunjuk kat korang kelebihan atau faedah sebagai pengguna Simkad Tone Excel ini :

Wang pasif sepanjang hayat, dah berhenti kerja duduk rehat dirumah pun duit masuk  setiap bulan macam biasa. Komisen antara 20 - 26% setiap kali orang topup. Nampak sikit tapi bayangkan ratusan orang yang topup setiap hari/bulan jadi boleh kira sendirilah, hasilnya luar biasa :)
RM20 bagi setiap tajaan orang baru. Nah, dengan mendapatkan pengguna baru anda dapat lagi komisen RM20/pengguna baru. Telco lain ada nak bagi macam ni ke?? shida yakin ramai yang menggelengkan kepala sekarang! 
Harta pendapatan dari Tone Excel ini boleh diwariskan kepada waris terdekat seperti keluarga tersayang (ini satu perlindungan untuk yang tersayang)
Naik Air Asia FREE sekiranya cukup mata/point yang anda kumpul dan boleh tukar kepada tiket penerbangan ke mana sahaja asalkan cukup untuk ditebus menggunakan mata ganjaran anda.
Perlindungan sebanyak RM100 ribu dengan menambah topup setiap bulan RM50, secara automatik anda layak menerima perlindungan insuran bernilai RM100k ini tanpa perlu bayar wang tambahan lagi. Hanya topup berterusan RM50 sahaja.
Peluang Hadiah RM200 sebulan dengan topup sebanyak RM80 anda sudah layak menyertai cabutan bertuah ini. Hadiahnya RM200 untuk bulan tersebut, walaupun tak perlu berharap namun sekurang-kurangnya ada peluang berbanding sim telco yang lain.
Pelbagai pertandingan juga disediakan oleh syarikat dan anda juga berpeluang menyertai pelbagai pertandingan yang dianjurkan.
Kesemua komisen akan masuk terus ke akaun anda pada 11hb, 21hb dan 31hb.
Inilah diantara kelebihan dan faedah yang bakal korang terima sekiranya korang join Team Tone Excel ini, bukan itu sahaja bila korang join korang akan di bimbing oleh orang-orang yang berpengalaman dan yang sudah berjaya mendapat income hanya dengan handphone sahaja!!, disitu korang juga akan diajar cara buat duit dengan Simkad Tone Excel ini :) 
Seronoknya menjadi pengguna Simkad Tone Excel ini, sekiranya korang rebut peluang ini dan konsisten, berusaha dalam membuat sesuatu kerja itu serta sedikit kesanggupan berubah inilah yang sebenarnya titik permulaan untuk korang menjadi lebih berjaya dengan Simkad Tone Excel. Mana ada orang berjaya dalam sekelip mata mestilah kena ada pengorbanan/ kesanggupan dalam melakukan sesuatu kerja. Usaha Usaha Usaha!! sekiranya ada diantara pembaca shida yang rasa berminat atau ingin bertanya-tanya dengan lebih lanjut lagi, shida pasti ramai yang mahu tahu rahsia besar mereka yang sudah berjaya, jangan segan silu boleh hubungi :
Encik Ridzuan Mazelan 
(Pengendalian Simkad Tone Excel Berpengalaman)
WhatsApp : 019 460 7711 (Wan)
 


You May Also Like

12 comments

  1. pernah dengar juga tone excel ni..ramai dah berjaya juga kan?

    ReplyDelete
  2. Hmmm.. Menarik pulak tone excel ni.. Nak tukar ke tak nak, nak tukar ke tak nak..
    RosmizaAli.Com

    ReplyDelete
  3. shida dh join ka?

    sy dh join since hujung tahun lepas..
    sy convert sim maxis jadi sim tone excel ^^

    ReplyDelete
  4. dah tukar, menarik tawarannya.. sekarang dengan tambah nilai sebanyak RM30 dapat internet 1GB free..

    ReplyDelete
  5. macam2 simkad skrg.. kalau siapa yg minat bisnes elok la guna kan

    ReplyDelete
  6. femes gila ah tone xcel ni wuhuw

    ReplyDelete
  7. glamoor betul tone xcel ni. kat mana2 mesti ada

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.