MIKA Sakura White - Memutihkan kulit sehingga seluruh badan

by - 02:05:00

Assalammualaikum, peace upon you.
MIKA Sakura White - Memutihkan kulit sehingga seluruh badan | MIKA Sakura White adalah salah satu produk bumiputra dari Procrowd Holdings Sdn.Bhd yang bakal memecah pasaran produk terlaris dengan suplimen yang boleh memutihkan kulit dengan hanya mengunyah tablet dari MIKA Sakura White. Suplimen ini 100% dari ekstrak semulajadi BUNGA SAKURA dan 100% tiada bahan kimia dan juga tiada kesan sampingan yang negetif. MIKA Sakura White diformulasi oleh doktor perubatan malaysia yang bertauliah dengan kepakaran teknologi korea. Ekstraknya antara agen anti penuaan terbaik dan yang paling berkesan, terbukti digunakan oleh ramai pengamal kecantikan di Jepun dan Korea.

Kebaikan dan Fungsi Produk MIKA Sakura White :
  • Boleh Memutihkan Kulit Muka
  • Boleh Memutihkan Kulit Seluruh Badan
  • Boleh Menghilangkan Jerawat dan Parut Jerawat
  • Boleh Menghilangkan Jeragat
  • Boleh Menaikan Seri Muka
Sudah 2 minggu lebih shida mengambil suplimen dari MIKA Sakura White ini, memang cepat ia memberi kesan. Kulit muka tampak lebih cerah dari sebelumnya. Kecerahan tu boleh nampak sebab shida kulit muka sawo matang orang kata tak putih tak gelap, sederhana saja. Kawan lah yang tegur nampak lain sikit. Jadi memang ternyatalah keberkesanan suplimen ni. Dah la mudah dibawa botol kecik je memang muat dalam handbag, mudah juga dimakan hanya dengan kunyah saja, rasa pun sedap!! berperisa anggur. Korang jangan risau tau ianya sesuai dengan semua jenis kulit wanita dan lelaki. Ia juga LULUS dari Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM).
Muka tanpa mekap kedua-duanya, sebelum memang nampak kusam dan gelap kalau tak mekap tapi setelah menggunakan MIKA Sakura White kulit lebih cerah dari sebelum, tak mekap pun shida ok je tak ada masalah :) senyum lebar sat ^_^ Cara pengambilan pun mudah, sehari boleh sebiji atau dua biji sebelum makan. Biasanya shida ambil sebelum sarapan waktu pagi dan sebelum tidur. Hasilnya memang seawal 3 hari sudah memberi kesan yang positif :) Bagi yang berminat dan mahu mencuba MIKA Sakura White ini boleh dapatkan segera supaya menjadi 200 pelanggan terawal dengan PROMOSI HEBAT dari Procrowd Holdings Sdn.Bhd. Hubungi segera!! cepat 200 terawal sahaja!! 

WhatsApp: 013 2037799 Sis Ara

 

You May Also Like

19 comments

  1. wah makin ayu la..cik abe mesti suka

    ReplyDelete
  2. memang ok mika sakura white ni. best sangat. rasa dia. kesan dia. mmg macam yang kita nak. heee

    ReplyDelete
  3. wah thanks for sharing kak shidaa~

    ReplyDelete
  4. semoga dimurahkan rezeki ye
    http://www.mama2faizmayra.com/2015/09/masalah-kulit-kusam-gelap-jerawat.html

    ReplyDelete
  5. makin putih gebu la camni kan shida.

    ReplyDelete
  6. wow and wow... gebu pinkish :D

    ReplyDelete
  7. MCM NK TRY JE .. HEHE .. TP BOLEH KE KLO MASIH NYUSUKAN ANK AMBIL KAK ?

    ReplyDelete
  8. Shida dah bertahun buat ni baru on blog n follow shida..

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.