Rindunya dengan blog biru ni :') Korang rindu shida tak??

by - 11:00:00

Assalammualaikum, peace upon you.
Wahh!! korang shida update blog la..Ya Allah..betul ke shida update harini!! selama hari ni shida asyik sibuk dengan kerja seharian. Walaupun sekarang masih sibuk tapi sebenarnya shida masih ingin mencelah atau menyelit juga update blog. Waaa rindu gila dengan blog kesayang shida ni..tuhan je tahu betapa rindunya betapa risaunya bila tinggai blog lelama cam ni, fuhh!!

Ok nak tanya soalan?? ada sesiapa yang rindu shida tak?? haaaa..baik mengaku cepat korang!! rindu laa korang please!! hehee :p banyak oo shida pendam cerita sekarang ni hehee :) so boleh la update slowly dari sekarang kan. Inshaallah keep update keep bloging keep blogwalking hehee :D masih ingat ok!! BW stand for blogwalking hahaaa ^_^ ok ok tak ada apa nak cerita sangat pagi-pagi ni just nak say I'M BACK!!



You May Also Like

8 comments

  1. Dah lama tak nampak akak update :D tunggu akak update dr blog lama, sampai sekarang dah tukar blog baru , baru hari ni akak muncul .. ^^ welcome back :D

    ReplyDelete
  2. SINGGAH DARI

    BLOG : http://jmbelog.blogspot.my/

    BLOG LIST : http://ohbloggerr.blogspot.my/

    ReplyDelete
  3. jln2 sini...

    http://macammacamcite.blogspot.my

    ReplyDelete
  4. kak MV datang singgah sini shida

    ReplyDelete
  5. welcome back Shida! rindu shida and rindu nak datang sini :)

    ReplyDelete
  6. finally..! heheh welcome back shida =)

    ReplyDelete
  7. uyul dah follow kak shida. hehehe.

    JOM KE BLOG UYUL >> Uyul Rosli | Blonolog Blogger Picisan

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.