Kad Raya dari Blogger 2016 | Part 1

by - 10:30:00

Assalammualaikum, peace upon you.
Kad Raya dari Blogger 2016 | Part 1 | Alhamdulillah :) seronok sangat dapat Kad Raya dari Blogger :) nak update satu-satu macam sebelum ni shida macam tak ada masa sangat, tapi untuk tahun ni shida kumpulkan kesemua sekali haaa..baru menarik sikit :) Itupun masih ada lagi dalam tangan belum shida buka. Untuk part 1 ni dapat masa bulan puasa sebelum raya haa..ok yang dalam tangan untuk part 2 dapat selepas hari raya. 

Seronok tau dapat kad raya ni sebenarnya, walaupun ramai dah melupakan value kad raya ni tapi bagi shida ia perkara yang harus shida jalankan walau pun shida sendiri sibuk mengalahkan orang dah beranak 4 5 kan hehee :p Untuk tahun ini seperti biasa 100 keping kemungkinan shida akan tambah lagi sebab ada yang masih tak dapat kad raya shida walaupun shida dah pos seawal yang mungkin haa..bukan apa bila time semakin genting dah nak raya jadi banyak lah surat-surat kad-kad tersangkut dengan abg-abg posmen kan. Biasa lah setahun sekali bagi depa kalutt hehee tapi sampai tak sampai ke tangan tu masalah sikit lah :(

Terima kasih tak terhingga kepada rakan-rakan yang masih mengingati shida dengan kiriman kad-kad comei lotei ni haaa..eh jap! ada satu kad tidak bernama, tuannya siapa pun shida tak tahu "terima kasih awak" Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin shida ucapkan kepada semua kawan-kawan yang mngenali shida atau tidak. Mohon Maaf sekiranya selama perkenalan kita shida ada terkasar bahasa atau budi bicara dalam penulisan ada mengguris hati kawan-kawan :) kosong-kosong ya :)


You May Also Like

9 comments

  1. wow banyak nyaaa dapat.. meriah =)

    ReplyDelete
  2. Best dapat kad raya. Lebih berharga drpd whatsapp.

    ZH Blogger

    ReplyDelete
  3. seronok dapat banyak kad raya kan shida

    ReplyDelete
  4. Shida..bestnya masih dapat kad raya. Rindu nak ada memori dapat kad raya.hehehe.
    For tis year Nonie langsung xd dapat kad raya :)

    ReplyDelete
  5. arigatou, shida..

    awal2 lagi sy dh dapat kad raya tu ^^

    ReplyDelete
  6. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete
  7. sangat ingin bisa mendesain dan juga memiliki kad seperti itu, unik sangat sinestesiapers.com

    ReplyDelete
  8. cantiknya kad raya :)..semuanya kreatif

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.