Kad Raya dari Blogger 2016 | Part 2

by - 01:21:00

Assalammualaikum, peace upon you.
Kad Raya Blogger 2016 | Part 2 | Shida rasa setakat ini sahaja kad raya untuk tahun 2016 ni. Tak banyak macam tahun-tahun sebelum ni. Harap di tahun akan datang masih ada yang masih mengekal tradisi Kad Raya ni, bukan apa kad raya  ni bagi shida masih ada value walaupun sekarang dah pun terdedah dengan kecanggihan bermacam-macam seperti e-card, email atau sekarang lebih cepat dan pantas boleh send by wechat or whatsapp. Facebook juga salah satu medium yang kerap digunakan untuk ucapan-ucapan raya. 

Inshaa Allah tahun depan shida strat awal sikit sesi memberi kad raya ni, tapi teramatlah terhad macam tahun 2016 ni shida send kepada 120 kawan atau rakan blogger yang dikenali sama ada rapat atau tak. Send ucapan menggunakan kad raya rasa rare sangat wehh!! tak rasa ke best macam tu? siap ucapan dah tertulis beserta gambar-gambar raya :) boleh design-design sendiri comel-comel gitu :) So bagi yang berminat untuk print jangan kalut nak cari sape-sape, mehh PM tepi shida bagi harga kasih sayang ok :) Terima buat pengirim untuk kad-kad yang comel di atas tu :) Kesemua adalah BLOGGER! BLOGGER MALAYSIA!


You May Also Like

8 comments

  1. Bestnya syida dapat banyak kad raya! :D

    ReplyDelete
  2. byk dpt tu.. tq tau shida sbb sudi bg yui..

    ReplyDelete
  3. banyak shida dapat kad raya..Terima kasih shida kirimkan kad raya untuk fiza juga :)

    ReplyDelete
  4. Assalammualaikum shida.

    Apa khabar..bnyk shida dpt kad raya ya..alhamdulillah ^^

    ReplyDelete
  5. arigatou, shida.. sy awal2 lagi dh terima kad raya yg shida kirim tu ^^

    *shida, sy baru nk aktif balik.. tapi pasni susah sikit nk bW sbb p1 wiggy dh x support servis area sy laa, huh...

    ReplyDelete
  6. tahun ne xsempat nak kirim kad...next year, insyaallah =)
    ohya, eca xdpt la kad dr shida...heran gak sbb aritu kata nak hntr kan.tapi xpe, termiss la kat ne2 tu...hehehe

    ReplyDelete
  7. wahhh..banyaknya kad raya..cantik2 semua :)

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.