Shida dapat Kad Raya lagi laaa :)

by - 18:02:00

Assalammualaikum, peace upon you.
Shida dapat Kad Raya lagi laa..haaa kali ni shida rasa yang terakhir sebabnya dah lepas sebulan raya dah, lambat sungguh abg posmen anto kad ni. Tahh tahh banyak lagi kad dia tak kirim apa, huhuu.. banyak yang send dekat rumah shida tapi yang sampai rasanya dalam 70% saja, Tahun sudah pun kad yang dinanti-nanti pun tak kunjung tiba, kad sape yang shida nanti-nanti tu?? hehee..Ternanti-nanti kad raya dari blogger Azhafizah tu haa..bukan apa Kad Raya fiza cantik-cantik suka tengok koleksi kad raya dari fiza tau. Kad raya shida official pun fiza yang create kan hehee.

Nampak tak betapa malasnya shida sekarang huhuhu :( bukan malas korang tak ada masa, banyak benda nak story tentang perjalanan hidup baru shida ops!! bukan pasal kahwin ye!! ramai yang sangsi pm pm shida kat facebook baru shida tu kata shida dah kawen dan create facebook baru. Shida gelak je tengok korang merapu tau ^_^ mudah-mudahan termakbul la doa kalian nak tengok shida berkahwin dan menamatkan zaman bujang shida yang nak masuk 30 siri dah wehh ^_^

Ok lah nanti bertemu dalam entri yang lain ya. Doa-doa lah shida boleh bloging seperti biasa, rindu wehh nak menaip tapi buat masa sekarang mampu menaip surat aje lahh hehee. Tak lupa thanks to Blogger Ruqaiyah Amanina untuk kad yang terakhir ini *barangkali :)


You May Also Like

4 comments

  1. wahh still dpt lg ea.. heheh..

    xsbr nak tau story trkini shida..

    ReplyDelete
  2. wah..ada lagi kad raya walaupon lps raya..:)

    ReplyDelete
  3. Best dapat kad raya limited edition dari blogger kan..kad fiza tu nanti kalau fiza jumpa kemas² fiza resend kat shida ye.

    ReplyDelete
  4. bestnya tahun depan nak jugak lah..

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.