Setahun Sekali

by - 15:27:00

Assalammualaikum wbt & Selamat Sejahtera
Setahun Sekali shida maii mood nak update! naik lemau dah sekarang ni. hampir 3 tahun shida tak bersosial dengan blog ni. Kesian dah tukar header pun mood masih kelaut huhuhuu.. Harini kebetulan terajin buka blog sebab rindu sangat korang!! So dah lama tak menyembang, apa khabar semua pembaca blog shida..masih ada pembacakah??? hahahaaa ^_^ Untuk hari ini kita warmup dulu..kasi entri biasa-biasa dulu..korang doa-doala..supaya shida rajin kembali naa..banyak nak cerita sebenarnya..dari diri dirisik sekarang dah bertunang..tak lama lagi nak jadi isteri orang ^_^ nak tau cerita?? follow naaa :)

Thanks gais :)


You May Also Like

5 comments

  1. laaaa kenapaaa dh lama tak bersosial followers dh ramaii dah..
    follow sini #4934

    ReplyDelete
  2. lepas nih kena istiqamah update blog
    hehehe

    ReplyDelete
  3. Apasal mood ke laut pula ni

    ReplyDelete
  4. wah wahh dari dirisik sampai sekarang dah bertunang, Alhamdulillah. bila berlansungnya nikah dan majlis perkahwinan? ce cite ce cite hahaha

    ReplyDelete
  5. Lepas ni akk rajin2 la update...saya nak baca gak entri di blog akk :D

    jemput singgah blog saya kak!

    https://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/2020/09/aku-bagi-kotak-misteri-pada-blogger.html

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.