SALAM 14 RAMADHAN | DUNIA SEBENAR SHIDA

by - 08:00:00

Assalamualaikum wbt

Salam 14 Ramadhan | Pejam celik pejam celik dah 2 minggu kita berpuasa tau pada hari ini :) Alhamdulillah syukur atas nikmatnya walaupun kita berpuasa dalam keadaan PKP disebabkan wabak covid19 ni. Shida seperti biasa rutin menjadi seorang isteri ni, dibulan puasa shida akan memasak, cuma bezanya shida tak bekerja semenjak PKP. Jadi kerjanya masak je lah tiap-tiap hari dirumah.

Okay dikesempatan ini shida ingin mengambil peluang mengucapkan Salam Ramadhan & Selamat Berpuasa kepada semua pembaca blog shida tak kira yang baru kenal dah lama kenal ke. Ada juga dah lama menghilang tup tup hari ni tiba-tiba muncul komen pada entri shida. Terima kasih tak terhingga tak lupa shida. Cuma sekarang ni sibuk dengan komitmen nak berbagi masa tu alahai sometime susah juga sebenarnya ^_^

Inshaa Allah ada masa nak update menu memasak pula. Memandangkan hari-hari kena masak kan kecuali betul-betul tak larat, barulah boleh gantung kuali "tapi biasanya akan masak lah walau penat" sebab suami suka kita masak sendiri dari makan kat luar, katenya bini masak lagi sedap haaa gituu..hehee :p Okay gais stop dulu ada peluang shida cuba update. Thanks a lot ya korang :)

You May Also Like

13 comments

  1. kak shida dah baca ke komen saya kat entry lepas tu? hehe

    ReplyDelete
  2. Salam Ramadhan, lama betul tak jengah blog shida. tahu sibuk sangat tu :)

    ReplyDelete
  3. SELAMAT HARI RAYA, menarik entry ini btw done follow, follow me back thanks http://acuyuhan.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. dah raya dah. huhuhu... selamat hari raya. maaf zahir dan batin.

    ReplyDelete
  5. @Acuyuhan baik ^_^ tq singgah blog shida :)

    ReplyDelete
  6. @aswadz hahaa entri raya pun syawal 16 baru up kahkah ^_^

    ReplyDelete
  7. Jemput sertai segmen blog list saya...
    https://www.aziankhalil.com/2020/06/segmen-bloglist-pkpp-at.html?m=1

    ReplyDelete
  8. Suami suka makan Shida bersemangatlah hendak masak kan.

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.