Dapatkan Coffee Kegemaran dari Starbucks dan Dihantar Terus ke Rumah Anda!

by - 20:40:00

Assalammualaikum wbt gaisss :)


Sebut saja coffee mesti akan terpalit pada Starbucks, ye dak? Ngaku je lah korang suka kan coffee dalam kedai starbucks tu. Bila tak pekena rasa tak senang duduk pun ade. Hah! ada ke sampai macam tu?? Kedai Starbucks ni sering kali akan menjadi satu tempat utama atau tumpuan kepada pelanggan atau si penggemar coffee. Macam orang kata "ingat coffee mesti ingat starbucks" ^_^ Starbucks juga terdapat lebih dari 300 kedai dan tidak dinafikan lagi starbuck sudah pun mendapat tempat dihati si penggemar coffee. Di Starbucks bukan saja ada dengan pelbagai jenis air atau coffee malahan penambahan toppings mengikut selera korang, dari yang biasa sehingga yang mewah serta pilihan penyesuaian untuk penghantaran dan korang boleh memilih tahap ais yang korang nak, pilihan susu dan banyak lagi! Haaa gituuu :)


Decaf Option - Add  -On Shots
  • Choice of Milk (Low Fat, Full Cream, Almond, Coconut and Soy Milk) 
  • Add-On Syrup (Caramel/Hazelnut/Vanilla) 
  • Add-on Drizzle (Caramel/Chocolate) 
  • Toppings (Chocolate Chips/Coffee Jelly/Peach Jelly) 
  • Level of Ice (Light/Regular/Extra ice) 
  • Temperature for Steamed Beverages (Hot/Extra Hot/Kid-friendly)

Macam shida biasanya kalau ke Starbucks shida pasti akan order menu ini "Iced Dark Mocha" Sudah menjadi kemestian korang! feveret shida tau ^_^ Kalau sebut saja Dark Mocha kan berasa je kat tekak ni haa, Rasa coffee nya yang cukup pekat likat berserta creamy nya, sedapnya korang!! Nak berbanding mocha di lain-lain kedai tak dapat tandingi kesedapan air dari kedai starbucks ni. Namun dengan keadaan semasa ini, kita tahu bahawa disebabkan PKP (Perintah Kawalan Pergerakan) susah juga kan nak keluar ke sana ke sini nak membeli coffee kegemaran kita ni. Lagi-lagi dah sampai mall kena beratur pula alahai ~ Memikirkan pula anak-anak dirumah siapa nak jagakan! Oh! terbatas semuanya kerana perintah kawalan pergerakan ini. Tetapi kalau korang teringin! jangan risau dah! Dalam membendung penularan virus ini maka online food delivery mengambil bahagian dalam mengambil tempahan atas talian dan menghantar terus ke rumah korang.


Enjoy Your Favourite Coffee In The Comfort Of Your Home.


Dengan adanya foodpanda lagi memudahkan pergerakkan korang dan dapat mengelak dari kesesakkan dengan banyak orang di dalam mall, itu baru "orang" belum lagi bab kereta nak cari parking lagi, alahai korang  ^_~  Dengan online food delivery seperti ini ia lebih memudahkan hanya dengan pembelian atas talian menerusi aplikasi foodpanda. Aplikasi Food Panda merupakan salah satu aplikasi tempahan makanan secara online. Ia memudahkan pelanggan untuk membuat tempahan makanan dari kedai atau restoran-restoran terbaik di Malaysia. Terdapat pelbagai menu serta restoran yang boleh anda pilih di dalam aplikasi ini, salah satunya starbucks lah!. Korang juga boleh memuat turun FoodPanda Apps di telefon serta tablet dengan percuma. Aplikasi ini boleh diakses di mana-mana sahaja, malah korang juga boleh membaca komen serta review yang dibuat oleh para pelanggan FoodPanda sebelumnya mengenai tempahan yang pernah dibuat serta pengalaman mereka secara keseluruhan. Tempahan makanan korang akan dihantar terus ke depan pintu rumah korang dan pastikan alamat penghantaran yang dimasukkan adalah tepat bagi mengelakkan kelewatan. Haaa macam mana? Mudahkan! senang kata semua dihujung jari je tau! Jom korang apa tunggu lagi! Dowload sekarang Aplikasi Foodpanda!! 

 6 Sebab Kenapa Orang Suka Guna Servis Penghantaran Makanan
  1. Tak perlu nak hadap beratur panjang, lagi-lagi musim PKP ni.
  2. Menjimatkan masa dan tenaga.
  3. Tiba-tiba mengidam nak minum air kat starbucks? Hahaa. Order jelah!
  4. Siap ada diskaun jika order delivery. Terbaik!
  5. Sorang nak makan kek, sorang nak coffee. Takde hal!
  6. Takde cash? boleh bayar online je.
Tak payah nak download banyak-banyak aplikasi penghantaran makanan. Foodpanda aje sudah! Dengan foodpanda semua menjadi senang! Order banyak-banyak tempat pun takde masalah, klik klik - bayar - tungggu makanan sampai - siap! See mudah kan? kan dah katee :):)


Cara Membuat Tempahan Menggunakan Aplikasi Foodpanda.

 

You May Also Like

13 comments

  1. Mujur ada food panda . Even teringin nak makan apa2 tapi bahan-bahan nak masak tak ckup lengkap boleh oder je melalui foodpanda . Xpayah sesak dengan org ramai

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum... Wah boleh COD... SS lebih suka beli kat kedai dia. Cuma jarang jugak minum starbuck ni.. bukan pilihan.heheh

    ReplyDelete
  3. perghh, saya memang suka starbuck! nak-nak lagi hot cappochino ntah betul ntah tidak ejaan tu haha

    ReplyDelete
  4. Saya tak pernah minum kat starbucks... sebab tak reti order... hihihi

    ReplyDelete
  5. @✿Cik Cappuccino Latte ✿ betul wak, besar tugas depa nih duk pi mai pimai hantar food kite kan:)

    ReplyDelete
  6. @Semut Senyum shida pun bukan selalu SS, kalau tekak teringin je tp so far mmg suka beli sendiri tp musim pkp ni terpaksa guna servis dorg.

    ReplyDelete
  7. senang kerja camni kan..guna je foodpanda. tak payah keluar dah

    ReplyDelete
  8. Feveret ni air starbucks hehee !

    ReplyDelete
  9. pernah rasa sekali je kot starbucks ni....hehehe

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah dapat rasa sekali kopi mahal ini. Rezeki jangan ditolak.

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.