Mood Ingin Menambahbaik dan Menaik Taraf Semula Blog DSS

by - 00:03:00

Assalammualaikum wbt dan Selamat Sejahtera.
Mood Ingin Menambahbaik dan Menaik Taraf Semula Blog DSS | Ini adalah rupa blog shida yang shida screen short untuk dijadikan model pembahasan entri kali ini. Jangan ada yang kecam ye ^_^ blog shida ni serba biru. Mana-mana blogger yang dah lama mengenali shida maybe tahu shida terlalu suka dengan warna biru. Hampir kesemua milik shida berwarna biru kecuali encik suami la hahaha ^_^ Entah lah kenapa suka sangat warna biru. Okay, Shida jadi blogger since 2010 lagi korang, lama sangat dah time tu memang cemerlang lah jadi blogger macam2 tawaran dapat itu ini dan sebagainya. Now 2020 dah sendu korang, sejak tahun 2016 lagi dah sendu sejak komitmen semakin hebat masa tu! 

Selepas 2016 blog makin kurang entri, berhabuk dan sebagainya. Ada je niat nak sambung balik blogging macam  dulu-dulu tapi semua janji tinggal janji korang. Bila komitmen dah jadi beban semua jadi tak kena, letih dan sebagainya, akhirnya bersara sekejap sehinggalah berlarutan sampai tahun shida kawen tahun 2018 bulan december masa tu. Tapi tak la berhenti terus cuma entri tak sepadat dulu lah. Kalau korang tengok list entri antara tahun 2016 hingga 2020 memang sedih tengok entri boleh kira dengan jari ja ^_^

Lately ada lah 2 3 client minta buat paid articel dalam blog so shida rasa  macam segan pula tengok blog banyak habuk lama-lama. So alang-alang masih belum bekerja ni shida rasa nak update sikit blog, make up sikit blog dan macam-macam lagi nak buat supaya nampak lebih menarik bila orang buka blog biru ni. Shida nak tanya korang, apa pendapat korang tentang blog shida, rasa berat ke bila nak buka blog ni, loading lama ke, ada tak nampak apa-apa yang macam tak kena atau tak berfungsi dah berkurun lama, apa-apa lah untuk menambah baik blog shida ni. Korang boleh komen-komen bagitahu apa yang patut dan tak patut untuk blog ni. Inshaa Allah dari masa ke semasa shida ubah-ubah sikit bagi nampak lebih baik, comei lotei ke kan, Thanks korang :)



You May Also Like

18 comments

  1. kita sama2 blogger batch 2010.. haha..
    mmg dr dulu blog shida kaler biru..
    sejuk mata memandang..
    ok dh ni! bukak blog ni xde la loading lama.. =)

    ReplyDelete
  2. selamat kembali... sama2 kita pulihkan semangat blogging :D

    ReplyDelete
  3. Selamat kembali ke dunia blogging hehehe..blog cantik dan kemas :)

    ReplyDelete
  4. @ezy.xixii oh ezy pun dari tahun 2010 ke? wahh blogger lama laa ni :) Thanks ezy, inshaa allah nk terus hidupkn blog nih..lama sgt tinggai ^_^

    ReplyDelete
  5. gogogogo... ramai dah tak sbaq nk rs awesome dgn blog ni. hehe

    ReplyDelete
  6. Uncle rasa uncle lah yang paling pemalas nak tambah baik layout blog uncle... hehehehe

    ReplyDelete
  7. Jangan menyepi lagi tau shida..blog shida okay dah :)

    ReplyDelete
  8. @ZULHILMI TEMPOYAK TQ TQ..Terus semangat tgk zul mai singgah blog kiterrr ^_^

    ReplyDelete
  9. @uncle gedek hahahaa blog uncle lejen laa..mana blh banding dgn blog saye ^_^

    ReplyDelete
  10. @Azhafizah MN Terima kasih fiza singgah ^_^ harap boleh kekal..istiqomah ^_^

    ReplyDelete
  11. Blog shida kemas lagi2 warna biru :)

    ReplyDelete
  12. Kemas. Rajin Shida mekap blog.
    Hehe saya peminat biru juga tapi lagi suka hijau buah zaitun.

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.