PG MALL Birthday Sale! 29 Jun 2020 hingga 5 Julai 2020

by - 16:36:00

Assalammualaikum wbt dan Salam Sejahtera.

PG MALL Birthday Sale!  29 Jun 2020 hingga 5 Julai 2020 - Gais, dalam kita meghadapi situasi pendamik wabak covid19 ini, online shopping adalah salah satu cara terbaik untuk kita kekal sihat dan selamat di mana kita tidak perlu lagi keluar untuk membeli barang keperluan dan barang peribadi kita. Online shopping juga salah satu cara kita mencegah penularan wabak covid19 ini. Antara platform online yang boleh membeli belah dengan cara atas talian adalah di PG Mall - http://pgmall.my

PG Mall ini adalah sebuah platform - e-commerce tempatan No.1 di Malaysia yang menawarkan pelbagai jenis barangan seperti keperluan harian seperti barangan dapur, pakaian hinggalah ke barangan komestik dan kesihatan. PG Mall telah mula beroperasi sejak tahun 2017 lagi. PG Mall boleh juga diakses melalui laman web https://pgmall.my/ atau pun boleh juga melalui aplikasi telefon pintar hanya dengan memuat turun melalui App Store atau pun Google Play. Selain itu, PG Mall juga antara platform e-commerce yang berada di ranking yang ke 3 di Iprice Insight Report gais!!

Apa yang shida nak share lagi dengan korang, PG Mall telah melancarkan "PG Mall Birthday Sale" bermula pada 29 Jun 2020 sehingga 5 Julai 2020. Apa yang menariknya lagi dengan setiap pembelian minima RM50 akan menerima potongan sebayak 10%, manakala pembelian minima sebanyak RM100 akan menerima potongan 15%. See menarik bukan? Ada lagi gaiss, sabar dulu! bagi "new shopper" dengan minima pembelian sebanyak RM30 dan "existing shopper" pula dengan minima pembelian sebanyak RM60 akan menerima PENGHANTARAN PERCUMA dari PG Mall.

Selain dari kempen PG Mall Birthday Sale, PG Mall juga ada tawaran yang cukup berbaloi-baloi yang boleh dinikmati oleh korang iaitu "Tawaran Super Killer Serendah 0.99 sen" memang cukup berbaloi bagi shida yang pastinya harga barangan yang ditawarkan cukup rendah dan urah hanya di PG Mall. Selain itu gais! ada lagi extra menarik ni! dengan menjadi "PEMENANG TOP REFERRAL LUCKY DRAW" pg mall menyediakan hadiah berupa PG GOLD BAR 1g (untuk tempat pertama top referral) C-Wallet Value RM100 (tempat kedua) dan C-Wallet Value RM50 (tempat ketiga). Bagaimana caranya untuk mendapatkan hadiah-hadiah yang menarik ini? mudah saja, korang perlu share referral link korang sebanyak yang mungkin dan jadilah pemenangnya! Untuk Daily FB Live Deals pula, korang boleh tonton dan menjadi pemenang untuk cabutan bertuah setiap hari gais! Hadiahnya berupa 0.5g emas (bernilai RM200).

Jadi korang jangan tunggu lagi! download apps pg mall dan shopping lah dengan bergaya sekarang! Nikmati kesemua kelebihan yang ada, untung-untung menang hadiah gold bar bertuah badan :) Jom Shopping Sekarang!
Malaysia's Best Onlinee Shopping Destination - Shop | Share | Earn

A B O U T   P G  M A L L :



#PGMall  #onlineshopping  #shopping  #MalaysiaNo1ecommerceplatform  #ecommerceplatform #Shopnow  #Shoponline  #PGMallBirthdaySale  #PGMallBirthdayParty  #PGMallCrazySale 

You May Also Like

5 comments

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.